Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Volkswagen Snake
Opdrachtgever:
Pon's Automobielhandel
Bureau:
ACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
10/04/2008
url:
http://www.achtung.nl/awards/2008/volkswagensnake/NL/
Categorie:
Game
Online Campagne
Design

Credits

Concept:
Mervyn ten Dam, Emile Dekker
Art Direction / Design:
Pepijn Zuiderwijk, Jeroen Brinkhuis
Copy / Redactie:
Mervyn ten Dam
Interaction Design:
Remko Hulst
Technische realisatie:
WillemHein Triemstra
Account:
Noam Erlich
Verantwoordelijk bij klant:
Mathijs Hagenaars


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
De advergame Volkswagen Snake is gebaseerd op het immens populaire spelletje Snake. De game maakt onderdeel uit van de landelijke Volkswagen ‘Nu verrassend betaalbaar’-campagne, die tijdelijk lagere vanaf-prijzen van een aantal belangrijke modellen onder de aandacht moest brengen. Deze lagere vanaf-prijzen komen pas echt to leven als je het verschil ten opzichte van de oude prijs ontdekt. Met het laagdrempelige spelprincipe van Snake doe je dat spelenderwijs: je speelt de prijs omlaag. Hoe lager de prijs, hoe meer volk achter je wagen...
Voor/over product of dienst
Verrassend betaalbare Volkswagens tijdens de actieperiode in het voorjaar van 2008.
Doelgroep(en)
Iedereen met een rijbewijs.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De advergame Volkswagen Snake is gebaseerd op het immens populaire spelletje Snake. De game maakt onderdeel uit van de landelijke Volkswagen ‘Nu verrassend betaalbaar’-campagne, die tijdelijk lagere vanaf-prijzen van een aantal belangrijke modellen onder de aandacht moest brengen. Deze lagere vanaf-prijzen komen pas echt to leven als je het verschil ten opzichte van de oude prijs ontdekt. Met het laagdrempelige spelprincipe van Snake doe je dat spelenderwijs: je speelt de prijs omlaag. Hoe lager de prijs, hoe meer volk achter je wagen...
Voor/over product of dienst
Verrassend betaalbare Volkswagens tijdens de actieperiode in het voorjaar van 2008.
Doelgroep(en)
Iedereen met een rijbewijs.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
De advergame Volkswagen Snake is gebaseerd op het immens populaire spelletje Snake. De game maakt onderdeel uit van de landelijke Volkswagen ‘Nu verrassend betaalbaar’-campagne, die tijdelijk lagere vanaf-prijzen van een aantal belangrijke modellen onder de aandacht moest brengen. Deze lagere vanaf-prijzen komen pas echt to leven als je het verschil ten opzichte van de oude prijs ontdekt. Met het laagdrempelige spelprincipe van Snake doe je dat spelenderwijs: je speelt de prijs omlaag. Hoe lager de prijs, hoe meer volk achter je wagen...
Voor/over product of dienst
Verrassend betaalbare Volkswagens tijdens de actieperiode in het voorjaar van 2008.
Doelgroep(en)
Iedereen met een rijbewijs.