Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Chocomel Light
Opdrachtgever:
Friesland Foods
Bureau:
ACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
01/06/2008
url:
http://www.achtung.nl/awards/2008/chocomel-light/
Categorie:
Game
Online Campagne
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Emile Dekker, Pascal Boogaert
Art Direction / Design:
Emile Dekker, Daniel Sytsma, Gijs van den Ende
Copy / Redactie:
Pascal Boogaert
Interaction Design:
Remko Hulst
Technische realisatie:
Bas Lentfert
Account:
Veronique de Winther
Verantwoordelijk bij klant:
Dax Denneboom


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
De nieuwe tv-commercial ‘bloemetjestactiek’ geeft uiting aan het campagnethema ‘tactieken om een Chocomel te bemachtigen’ en geeft lading aan de onweerstaanbaarheid van Chocomel.
In het verlengde van de merkcampagne vestigt deze actiecampagne de aandacht op het product Chocomel Light. Via on-pack promotie worden (vrouwelijke) consumenten uitgedaagd om een online game te spelen: als je de Chocomel Light te pakken te krijgt, win je een jaar lang gratis bioscoopbezoek voor twee.
Met de vooruitstrevende online game is de campagnethematiek interactief gemaakt.
Voor/over product of dienst
Chocomel Light (in 25ml en 30ml verpakkingen) van Friesland Foods.
Doelgroep(en)
Jongvolwassenen, met een focus op vrouwen. Mensen die zich laten verleiden door het leven, ze zijn in voor leuke dingen met gezin of vrienden en willen zichzelf verwennen.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De nieuwe tv-commercial ‘bloemetjestactiek’ geeft uiting aan het campagnethema ‘tactieken om een Chocomel te bemachtigen’ en geeft lading aan de onweerstaanbaarheid van Chocomel.
In het verlengde van de merkcampagne vestigt deze actiecampagne de aandacht op het product Chocomel Light. Via on-pack promotie worden (vrouwelijke) consumenten uitgedaagd om een online game te spelen: als je de Chocomel Light te pakken te krijgt, win je een jaar lang gratis bioscoopbezoek voor twee.
Met de vooruitstrevende online game is de campagnethematiek interactief gemaakt.
Voor/over product of dienst
Chocomel Light (in 25ml en 30ml verpakkingen) van Friesland Foods.
Doelgroep(en)
Jongvolwassenen, met een focus op vrouwen. Mensen die zich laten verleiden door het leven, ze zijn in voor leuke dingen met gezin of vrienden en willen zichzelf verwennen.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
De nieuwe tv-commercial ‘bloemetjestactiek’ geeft uiting aan het campagnethema ‘tactieken om een Chocomel te bemachtigen’ en geeft lading aan de onweerstaanbaarheid van Chocomel.
In het verlengde van de merkcampagne vestigt deze actiecampagne de aandacht op het product Chocomel Light. Via on-pack promotie worden (vrouwelijke) consumenten uitgedaagd om een online game te spelen: als je de Chocomel Light te pakken te krijgt, win je een jaar lang gratis bioscoopbezoek voor twee.
Met de vooruitstrevende online game is de campagnethematiek interactief gemaakt.
Voor/over product of dienst
Chocomel Light (in 25ml en 30ml verpakkingen) van Friesland Foods.
Doelgroep(en)
Jongvolwassenen, met een focus op vrouwen. Mensen die zich laten verleiden door het leven, ze zijn in voor leuke dingen met gezin of vrienden en willen zichzelf verwennen.