Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Flaaf
Opdrachtgever:
Consument&Veiligheid
Bureau:
Selmore
Datum eerste publicatie:
08/12/2008
url:
http://www.flaaf.be
Categorie:
Crossmedia
Online Campagne
Content

Credits

Concept:
Flaaf
Art Direction / Design:
Diederick Hillenius
Copy / Redactie:
Poppe van Pelt
Interaction Design:
Hans-Peter Harmsen (Oberon Interactive)
Technische realisatie:
Oberon Interactive
Account:
Rina Verweij, Emilie van Dijk
Verantwoordelijk bij klant:
Cees Meijer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Zo tegen het eind van het jaar, trekken mensen massaal naar België om daar vuurwerk aan te schaffen. Dit vuurwerk is niet voor niets verboden in Nederland. Weinig mensen realiseren zich dat juist dit vuurwerk veel slachtoffers veroorzaakt. Daarom wil Stichting Consument en Veiligheid de gevaren die illegaal vuurwerk met zich meebrengt in het hoofd én handelen van mensen krijgen binnen het bestaande communicatieconcept L.A.A.F.
Voor/over product of dienst
Stichting Consument en Veiligheid - VuurwerkConsument en Veiligheid werkt aan het verbeteren van de veiligheid. In het bijzonder aan het voorkomen van ongelukken thuis, in onze woonomgeving en op het werk. Een van de jaarlijks terugkerende onderwerpen is preventie van vuurwerkslachtoffers.
Doelgroep(en)
Jonge mensen in de leeftijd van 15 tot 30 jaar. Vaak vinden ze dat ze redelijk verantwoord bezig zijn met vuurwerk. Het risico op een ongeval ervaren ze als zeer klein en als het toch misgaat geven ze een ander de schuld of wijten ze het aan toeval. Illegaal vuurwerk is in hun beleving net zo gevaarlijk als gewoon vuurwerk.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Zo tegen het eind van het jaar, trekken mensen massaal naar België om daar vuurwerk aan te schaffen. Dit vuurwerk is niet voor niets verboden in Nederland. Weinig mensen realiseren zich dat juist dit vuurwerk veel slachtoffers veroorzaakt. Daarom wil Stichting Consument en Veiligheid de gevaren die illegaal vuurwerk met zich meebrengt in het hoofd én handelen van mensen krijgen binnen het bestaande communicatieconcept L.A.A.F.
Voor/over product of dienst
Stichting Consument en Veiligheid - VuurwerkConsument en Veiligheid werkt aan het verbeteren van de veiligheid. In het bijzonder aan het voorkomen van ongelukken thuis, in onze woonomgeving en op het werk. Een van de jaarlijks terugkerende onderwerpen is preventie van vuurwerkslachtoffers.
Doelgroep(en)
Jonge mensen in de leeftijd van 15 tot 30 jaar. Vaak vinden ze dat ze redelijk verantwoord bezig zijn met vuurwerk. Het risico op een ongeval ervaren ze als zeer klein en als het toch misgaat geven ze een ander de schuld of wijten ze het aan toeval. Illegaal vuurwerk is in hun beleving net zo gevaarlijk als gewoon vuurwerk.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Zo tegen het eind van het jaar, trekken mensen massaal naar België om daar vuurwerk aan te schaffen. Dit vuurwerk is niet voor niets verboden in Nederland. Weinig mensen realiseren zich dat juist dit vuurwerk veel slachtoffers veroorzaakt. Daarom wil Stichting Consument en Veiligheid de gevaren die illegaal vuurwerk met zich meebrengt in het hoofd én handelen van mensen krijgen binnen het bestaande communicatieconcept L.A.A.F.
Voor/over product of dienst
Stichting Consument en Veiligheid - VuurwerkConsument en Veiligheid werkt aan het verbeteren van de veiligheid. In het bijzonder aan het voorkomen van ongelukken thuis, in onze woonomgeving en op het werk. Een van de jaarlijks terugkerende onderwerpen is preventie van vuurwerkslachtoffers.
Doelgroep(en)
Jonge mensen in de leeftijd van 15 tot 30 jaar. Vaak vinden ze dat ze redelijk verantwoord bezig zijn met vuurwerk. Het risico op een ongeval ervaren ze als zeer klein en als het toch misgaat geven ze een ander de schuld of wijten ze het aan toeval. Illegaal vuurwerk is in hun beleving net zo gevaarlijk als gewoon vuurwerk.