Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Introductie Skoda SuperB
Opdrachtgever:
Skoda
Bureau:
Selmore/Achtung
Datum eerste publicatie:
16/02/2008
url:
http://www.achtung.nl/awards/2008/skodasuperb/NL/
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Introductie Skoda SuperB
Art Direction / Design:
Diederick Hillenius
Copy / Redactie:
Poppe van Pelt, Joep de Kort
Interaction Design:
Achtung
Technische realisatie:
Achtung
Account:
Otto van der Harst, Anita Ligthart, Emilie van Dijk
Verantwoordelijk bij klant:
Peter van der Graaf


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Introductie van de geheel vernieuwde Skoda Superb; een auto die groter en mooier is uitgevoerd dan alle voorgaande Superb modellen en die alle mogelijke vooroordelen over het merk ontkrachten. Via een site en een geintegreerde campagne werd de breed geinteresseerde doelgroep autoliefhebbers opgezocht en naar de site www.watisdatvoorauto.nl toegetrokken. Daar kon naast wat extra informatie een gok worden gedaan op de juiste merk- en modelachtergrond.
Voor/over product of dienst
De nieuwe Skoda Superb; het grootste model uit de Skoda familie.
Doelgroep(en)
Breed, met name  mannelijke autoliefhebbers die op zoek zijn naar de beste prijs/kwaliteitsverhouding en open staan voor verschillende merken. Mannen die nog geen vaste voorkeur hebben als het gaat om een nieuwe, vooral zakelijk te berijden auto.