Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
TomTom Greatest Routes
Opdrachtgever:
TomTom
Bureau:
Pool Worldwide
Datum eerste publicatie:
22/10/2008
url:
http://www.tomtomgreatestroutes.com/
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Erwin Kleinjan & Hesling Reidinga
Art Direction / Design:
Sip Hibma
Copy / Redactie:
Nick Schonfeld
Technische realisatie:
Niels de Keizer
Account:
Flip Tonkens
Verantwoordelijk bij klant:
Jeff Perron


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Het project betrof het ontwikkelen van een campagne rondom mooie routes.
Oogmerk was frequent gebruik van TomTom Home stimuleren door TomTom gebruikers te informeren over de prachtige routes die TomTom in de aanbieding heeft, alsmede het merk TomTom in verband te brengen met 'the fun of  driving'.
Gekozen middel is een minisite waarop een 30-tal 'scenic' routes visueel en textueel beschreven staan en ter download worden aangeboden.
Looptijd van de campagne: 6 weken
Geografisch gebied: West en Centraal Europa
Voor/over product of dienst
TomTom Home is gratis software van TomTom waarmee de TomTom gebruiker zijn apparaat kan updaten en persoonlijke content kan toevoegen. Tevens biedt Home een uitgebreide database met relevante informatie en plekken en locaties. Het gebruik van deze software is echter laag. Slechts 10% van de TomTom bezitters gebruikt Home regelmatig.
Doelgroep(en)
TomTom bezitters
80/20 man/vrouw
30-45 jaar