Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Uitnodiging workshop online storytelling
Opdrachtgever:
Talmon B-Connected
Bureau:
Talmon B_connected
Datum eerste publicatie:
01/01/2008
url:
http://www.talmon.nl/speciaalvooru/index.php?uuid=%7bF87609EC-5EE6-EB2E-97F4-0CC060827993%7d&dldl=ell
Categorie:
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Henk Goossens en Vera Wiedemeijer
Art Direction / Design:
Marianne Koekoek
Copy / Redactie:
Henk Goossens
Interaction Design:
Bonno Nachtegaal
Technische realisatie:
Marianne Koekoek, Michael Mol
Account:
Ab Talmon
Verantwoordelijk bij klant:
Ab Talmon


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Talmon is een online communicatiebureau. Voor de acquisitie van nieuwe klanten heeft het bureau een eigen videomail ontwikkeld die wordt ingezet als DM- instrument. Het is een vorm van permisive e-marketing waarbij de prospect een concreet tailormade voorstel wordt gedaan. Het crossmediale concept voorziet in meerdere contactmomenten bij klantbenadering en  cold calls. Het kost de ontvanger weinig tijd en voorziet ook in een concreet tailormade aanbod waarbij een bijzondere incentive niet ontbreekt.
Voor/over product of dienst
De hoofdpersoon in de videomail is Peer Mascini. De persoonlijke gegevens van de kijker zijn ingevoerd in een in eigen beheer ontwikkeld dashboard. In de videomail verschijnt de naam van de kijker diverse malen in beeld. In de videomail wordt een gratis workshop aangeboden en op de site: www.bookstobeconnected.nl mag een boek uitgezocht worden dat als cadeau ontvangen wordt tijdens de workshop. De videomail bevat ook een 'send- a- friend' optie.
Doelgroep(en)
Alle potentiele klanten van Talmon.
Bestaande klanten.
Communicatie en marketing specialisten bij middelgrote tot grote organisaties en bedrijven.