Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
AutoWeek Tevredenheids Trofee 2008
Opdrachtgever:
AutoWeek
Bureau:
AutoWeek Marketing
Datum eerste publicatie:
01/01/2008
url:
http://www.autoweek.nl/tevredenheidstrofee.php?jaar=2008
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Tonie Broekhuijsen, Wouter van Dun
Art Direction / Design:
Arnold Ritter
Technische realisatie:
Jan Renting (developer AutoWeek), Trendbox


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Crossmedial platform voor de AutoWeek Tevredenheids Trofee. Het enige en meest betrouwbare consumentenonderzoek onder auto rijdend Nederland.
Voor/over product of dienst
De Tevredenheids Trofee werd in 2008 voor de achtste keer georganiseerd in samenwerking met Trendbox. Het onderzoek is gericht op de mening van de consument/autobezitter over de verschillende merken/modellen die beschikbaar zijn op de Nederlandse markt. Aan de hand van de onderzoeksresultaten worden de prijzen in verschillende categorieen uitgereikt aan de importeurs.   
Trendbox, dat het onderzoek samen met AutoWeek verrichtte, is een van de grootste volledig onafhankelijke marktonderzoekbureaus in Nederland. Trendbox is tevens een vooraanstaand leverancier van informatie voor de autobranche. Met Focus on Cars en de Life & Living Trendmonitor volgt Trendbox al vijftien jaar lang de mening van Nederlanders over vele onderwerpen, onder meer over auto’s. Tienduizenden automobilisten werkten al mee aan Trendbox-onderzoek.
 
Naast alle publiciteit die AutoWeek hiermee genereerd is het inmiddels na 8 jaar het enige onderzoek onder de Nederlandse automobilisten. Voor importeurs geld diot onzerzoek als zeer belangrijk en het is dan ook een autoriteit binnen de branche.
Doelgroep(en)
Nederlandse importeurs
Autoliefhebbers