Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
MyFaves
Opdrachtgever:
T-Mobile
Bureau:
Agency.com
Datum eerste publicatie:
01/01/2008
url:
http://www.myfaves.nl/#/myfaves-op-hyves/
Categorie:
Online Campagne
Innovation

Credits

Concept:
Dirk Johan Klanker
Art Direction / Design:
Jaz Lim, Yordy van der Werff
Copy / Redactie:
Dylan Alling, Jildert Schat
Interaction Design:
Jan Willem Heining
Technische realisatie:
Dario Volaric, Remko Posthuma
Account:
Bas Muller
Verantwoordelijk bij klant:
Marieke Osterloh, Arjen Veerman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
In 2008 introduceerde T-Mobile het MyFaves prijsplan. Uit onderzoek is gebleken dat 60% van de telefoontjes die je pleegt, maar naar 5 nummers zijn.
Met dit nieuwe prijsplan van T- Mobile ben je in staat om nog gemakkelijker met deze 5 'Faves' te bellen.
Door middel van een geïntegreerde campagne in print, tv, radio en online werd het onder de aandacht gebracht.
In de through-the-line communicatie draaide het voornamelijk rondom het verschil tussen vrienden en 'Faves'.
Voor/over product of dienst
Met MyFaves van T- Mobile bel en sms jij jouw 5 favoriete nummers voor de helft van de prijs.
De telefoons die met dit prijsplan worden geleverd, hebben een speciale interface om snel met je 'Faves' te kunnen bellen of sms'en.
Doelgroep(en)
Jong volwassenen, 18-26


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
In 2008 introduceerde T-Mobile het MyFaves prijsplan. Uit onderzoek is gebleken dat 60% van de telefoontjes die je pleegt, maar naar 5 nummers zijn.
Met dit nieuwe prijsplan van T- Mobile ben je in staat om nog gemakkelijker met deze 5 'Faves' te bellen.
Door middel van een geïntegreerde campagne in print, tv, radio en online werd het onder de aandacht gebracht.
In de through-the-line communicatie draaide het voornamelijk rondom het verschil tussen vrienden en 'Faves'.
Voor/over product of dienst
Met MyFaves van T- Mobile bel en sms jij jouw 5 favoriete nummers voor de helft van de prijs.
De telefoons die met dit prijsplan worden geleverd, hebben een speciale interface om snel met je 'Faves' te kunnen bellen of sms'en.
Doelgroep(en)
Jong volwassenen, 18-26