Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Wheelspin
Opdrachtgever:
Renault
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
01/07/2008
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards/2009/renaultwheel/main.html
Categorie:
Online Campagne
Game

Credits

Concept:
Jilt Meeder, Floris Kreulen
Art Direction / Design:
Jilt Meeder
Copy / Redactie:
Floris Kreulen
Technische realisatie:
Teun Schade
Account:
Koen de Groot, Ragna Hes
Verantwoordelijk bij klant:
Wido Jongens, Marcel van Maanen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Renault introduceerde een online race game waarin mensen konden kennismaken met de nieuwe 133 Pk Twingo RS. Via interactieve banners kon de doelgroep alvast een vliegende start maken met deze nieuwe Franse gifkikker.
Draai rondjes met je muis om de voorwielen van de Twingo in werking te zetten. Hoe langer je het volhoud, des te meer wheelspin je genereert. Als die een maximum bereikt laten de remmen los en schiet de Twingo RS in vliegende vaart de banner uit, richting de game.
Voor/over product of dienst
Nieuwe Twingo RS 133Pk
Doelgroep(en)
Man 18-25 jaar. Houdt van gadgets, snelheid en is sportief. Hij is early adaptor en op de hoogte van nieuwe trends. Niet milieubewust, impulsief en adrem. Woonachtig in en rond de grotere steden.


Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
Renault introduceerde een online race game waarin mensen konden kennismaken met de nieuwe 133 Pk Twingo RS. Via interactieve banners kon de doelgroep alvast een vliegende start maken met deze nieuwe Franse gifkikker.
Draai rondjes met je muis om de voorwielen van de Twingo in werking te zetten. Hoe langer je het volhoud, des te meer wheelspin je genereert. Als die een maximum bereikt laten de remmen los en schiet de Twingo RS in vliegende vaart de banner uit, richting de game.
Voor/over product of dienst
Nieuwe Twingo RS 133Pk
Doelgroep(en)
Man 18-25 jaar. Houdt van gadgets, snelheid en is sportief. Hij is early adaptor en op de hoogte van nieuwe trends. Niet milieubewust, impulsief en adrem. Woonachtig in en rond de grotere steden.