Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Games
Opdrachtgever:
Bol.com
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
11/08/2008
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards/2009/bolgaming/main.html
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Jilt Meeder, Floris Kreulen
Art Direction / Design:
Jilt Meeder
Copy / Redactie:
Floris Kreulen
Technische realisatie:
Dennis de Rooij
Account:
Marc Elbers
Verantwoordelijk bij klant:
Michel Schaeffer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Als doorvertaling van de succesvolle singstar commercial van Bol.com maakten we een online advertising campagne waarmee we iedereen aanspreken die van een spelletje houdt. Om op niet mis te verstane wijze de aandacht op te eisen en duidelijk te maken dat Bol.com van gamen houdt. En dat je bij Bol.com moet zijn als jij daar ook van houdt. Luchtig en grappig, maar ook ‘edgy’ als meer volwassen games zelf en het brand character ‘Ernie’ in de hoofdrol.
Voor/over product of dienst
Bol.com games, consoles en accessoires
Doelgroep(en)
Gaming wordt mainstream. We willen iedereen in Nederland aanspreken die van een spelletje houdt. Met als focus zowel de frequente gamers 20 – 34 jaar als de casual games 35 – 49 jaar.