Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
FlexCare
Opdrachtgever:
Philips
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
15/12/2008
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards/2009/philipsflexcaremagazine/main.html
Categorie:
Online Campagne
Media-Inzet

Credits

Concept:
Jelle Kolleman, Robert Hagendoorn
Art Direction / Design:
Jelle Kolleman, Marieke Kuijl
Copy / Redactie:
Robert Hagendoorn
Technische realisatie:
Hendrik-Jan Megens
Account:
Koen de Groot
Verantwoordelijk bij klant:
Marianne Keyte


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De FlexCare is het vlaggenschip van de Sonicare elektrische tandenborstels van Philips. Met deze ‘sonische’ tandenborstel mikt Philips op de groep welgestelde en actieve vrouwen tussen de 45 en 55 jaar. Deze groep is online bijzonder actief, niet bang voor gadgets en gaan heel bewust om met hun gezondheid. Fashion, beauty  en gezondheid zijn onderwerpen die voor een groot deel het online zoek-, lees- en koopgedrag van deze groep bepalen. Daarom hebben we een medisch-cosmetisch glossy ontwikkelt in een banner met de FlexCare als hero.  Zo klikt de kijker zelf in de banner door entertainende ‘artikelen’ die de verschillende kanten van de FlexCare belichten.
Voor/over product of dienst
De FlexCare is het vlaggenschip van de Sonicare elektrische tandenborstels van Philips. Deze ‘sonische’ tandenborstel geeft de gebruiker een veelvoud van opties. De gebruiker wordt ‘gecoacht’ tijdens het poetsen, kan zijn eigen poetsroutines instellen en kan zijn gebit geleidelijk laten wennen aan het nieuwe ‘sonische’ poetsen. Door de sonische technologie verwijdert de FlexCare meer tandplak dan andere elektrische tandenborstels. En Phillips garandeert dat de FlexCare de tanden van een nieuwe gebruiker in twee weken twee tinten witter maakt.
Doelgroep(en)
De Philips Flexcare doelgroep bestaat uit welgestelde en actieve vrouwen tussen de 45 en 55 jaar. Deze groep is online bijzonder actief, niet bang voor gadgets en gaan heel bewust met hun gezondheid. Fashion, beauty  en gezondheid zijn onderwerpen die voor een groot deel het online zoek-, lees- en koopgedrag van deze groep bepalen.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
De FlexCare is het vlaggenschip van de Sonicare elektrische tandenborstels van Philips. Met deze ‘sonische’ tandenborstel mikt Philips op de groep welgestelde en actieve vrouwen tussen de 45 en 55 jaar. Deze groep is online bijzonder actief, niet bang voor gadgets en gaan heel bewust om met hun gezondheid. Fashion, beauty  en gezondheid zijn onderwerpen die voor een groot deel het online zoek-, lees- en koopgedrag van deze groep bepalen. Daarom hebben we een medisch-cosmetisch glossy ontwikkelt in een banner met de FlexCare als hero.  Zo klikt de kijker zelf in de banner door entertainende ‘artikelen’ die de verschillende kanten van de FlexCare belichten.
Voor/over product of dienst
De FlexCare is het vlaggenschip van de Sonicare elektrische tandenborstels van Philips. Deze ‘sonische’ tandenborstel geeft de gebruiker een veelvoud van opties. De gebruiker wordt ‘gecoacht’ tijdens het poetsen, kan zijn eigen poetsroutines instellen en kan zijn gebit geleidelijk laten wennen aan het nieuwe ‘sonische’ poetsen. Door de sonische technologie verwijdert de FlexCare meer tandplak dan andere elektrische tandenborstels. En Phillips garandeert dat de FlexCare de tanden van een nieuwe gebruiker in twee weken twee tinten witter maakt.
Doelgroep(en)
De Philips Flexcare doelgroep bestaat uit welgestelde en actieve vrouwen tussen de 45 en 55 jaar. Deze groep is online bijzonder actief, niet bang voor gadgets en gaan heel bewust met hun gezondheid. Fashion, beauty  en gezondheid zijn onderwerpen die voor een groot deel het online zoek-, lees- en koopgedrag van deze groep bepalen.