Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Niet alles is bluf
Opdrachtgever:
Holland Casino
Bureau:
Agency.com TBWA\NEBOKO
Datum eerste publicatie:
02/10/2008
url:
http://nietallesisbluf.framegame.nl
Categorie:
Interactieve TV & Online Video
Crossmedia
Online Campagne

Credits

Concept:
Jurriaan van Bokhoven, Pepijn Huibers, Pim van Nunen, Bas Engels
Art Direction / Design:
Jurriaan van Bokhoven, Pepijn Huibers, Pim van Nunen
Copy / Redactie:
Bas Engels, Joep Drummen
Interaction Design:
Jan Willem Heining
Technische realisatie:
MediaMonks
Account:
Bas Muller, Astrid Witteveen, Patritia Pahladsingh


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
In ‘Speltip 18: Niet alles is bluf’ van Holland Casino draait alles om blufstrategieën. In de campagne pochen twee vrienden met afspraken met aantrekkelijke bekende Nederlandse dames. Dat blijkt geen bluf te zijn. Een tv-commercial krijgt een bloedstollend vervolg in een online game waarbij de bezoeker via bluf - of geen blufvragen een spannend mysterie ontrafelt. In het finale pokerspel zijn aantrekkelijke prijzen te winnen.
Voor/over product of dienst
Holland casino, een mooie gelegenheid om uit te gaan.
Doelgroep(en)
Incidentele bezoekers, 25 - 35 jaar. Ze komen behalve voor het spel ook voor entertainment en de unieke sfeer


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
In ‘Speltip 18: Niet alles is bluf’ van Holland Casino draait alles om blufstrategieën. In de campagne pochen twee vrienden met afspraken met aantrekkelijke bekende Nederlandse dames. Dat blijkt geen bluf te zijn. Een tv-commercial krijgt een bloedstollend vervolg in een online game waarbij de bezoeker via bluf - of geen blufvragen een spannend mysterie ontrafelt. In het finale pokerspel zijn aantrekkelijke prijzen te winnen.
Voor/over product of dienst
Holland casino, een mooie gelegenheid om uit te gaan.
Doelgroep(en)
Incidentele bezoekers, 25 - 35 jaar. Ze komen behalve voor het spel ook voor entertainment en de unieke sfeer


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
In ‘Speltip 18: Niet alles is bluf’ van Holland Casino draait alles om blufstrategieën. In de campagne pochen twee vrienden met afspraken met aantrekkelijke bekende Nederlandse dames. Dat blijkt geen bluf te zijn. Een tv-commercial krijgt een bloedstollend vervolg in een online game waarbij de bezoeker via bluf - of geen blufvragen een spannend mysterie ontrafelt. In het finale pokerspel zijn aantrekkelijke prijzen te winnen.
Voor/over product of dienst
Holland casino, een mooie gelegenheid om uit te gaan.
Doelgroep(en)
Incidentele bezoekers, 25 - 35 jaar. Ze komen behalve voor het spel ook voor entertainment en de unieke sfeer