Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
7land
Opdrachtgever:
T-Mobile
Bureau:
Agency.com
Datum eerste publicatie:
17/05/2008
url:
http://www.previews.nl/tmobile/7land/
Categorie:
Design

Credits

Concept:
Dylan Alling, Manuel Camino
Art Direction / Design:
Jaz Lim
Copy / Redactie:
Dylan Alling
Interaction Design:
Camilla Burggraaf
Technische realisatie:
Remko Posthuma, MediaMonks
Account:
Jiska Swarte, Irene le Roy, Fleur van Beinum
Verantwoordelijk bij klant:
Leon Boshuizen, Jasper Olieroock, Marike Bronk


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
T-Mobile heeft PrePaid pakket ontwikkeld, genaamd PrePaid 24/7. Je belt voor 24 cent per minuut en je sms't voor 7 cent per bericht. Met deze 7 cent was T-Mobile de goedkoopste in de markt.Deze 7 cent moest prominent onder de aandacht worden gebracht.
Rondom deze 7 cent per sms, is ‘7land’ opgebouwd; een interactief platform met gebruik van video, animatie en geluid. 7land is opgezet met een ontdekkende en intuïtieve navigatie, zonder de gebruiker te veel te willen sturen en dirigeren. De bezoeker moet geïnspireerd worden door zelf op ontdekkingstocht te gaan. De gebruiker landt op de ‘plaza’, waar vanuit diverse ‘regio’s’ (onderdelen) van 7land kunnen worden ontdekt.
Via de website kunnen er (een beperkt aantal) gratis sms’jes verstuurd worden. Deze sms’jes zijn voorzien van een reclameboodschap om de ontvangers van de sms naar 7land.nl te verleiden.

Bijzondere aan dit project is integratie tussen de 3D-animatie, video-opnames en geluid, wat 7land een echte interactieve experience maakt.
Voor/over product of dienst
PrePaid 24/7: Altijd voordelig bellen en sms'en.
Doelgroep(en)
Jongeren tot 18 jaar