Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Wendy's wereld - part II
Opdrachtgever:
T-Mobile
Bureau:
Agency.com
Datum eerste publicatie:
01/02/2008
url:
http://promoties.t-mobile.nl/w3Nd1sW3r3ld/demo_index.aspx
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Dirk Johan Klanker, Yordy van der Werff, Jan Willem Heining
Art Direction / Design:
Yordy van der Werff, Jaz Lim
Copy / Redactie:
Dirk Johan Klanker, Jildert Schat
Interaction Design:
Jan Willem Heining
Technische realisatie:
Random
Account:
Bas Muller, Jiska Swarte
Verantwoordelijk bij klant:
Niels van Weele, Bianca Driessen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
T-Mobile wilde de drempel voor consumenten verlagen om web’n'walk (internet op je mobiel) te kopen. Om de relevantie van dit product duidelijk te maken, bedacht Agency.com een campagne met hoge infotainment-waarde voor de doelgroep.
T-Mobile's Wendy speelt (wederom) de hoofdrol in een online spel. Deze keer is ze haar eigen mobieltje kwijtgeraakt. En dat is stressen, want ze moet een feestje organiseren. Omdat spelers wel een virtuele telefoon met web'n'walk interface kunnen bedienen, smeekt ze hen om hulp.
De gebruiker wordt zo de held en komt voor een aantal keuzes te staan. De mobiele telefoon met web’n’walk is het enige wapen dat je als speler nodig hebt om Wendy te redden.
Voor/over product of dienst
T-Mobile web’n’walk: internet op je mobiel voor een vast bedrag per maand.
Doelgroep(en)
Jong volwassenen, 18-25 jaar