Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Geloof jij dit?
Opdrachtgever:
Wereld Natuur Fonds
Bureau:
Advance Interactive Media
Datum eerste publicatie:
01/01/2008
url:
http://www.wnf.nl
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Roen Roomberg, Diane van Ieperen
Copy / Redactie:
Marije van de Sande
Interaction Design:
Floris Nijdam
Technische realisatie:
e-vision
Account:
Rob van Zuiderhoek
Verantwoordelijk bij klant:
Cynthia van Zwol en Joost Hogenboom


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
De natuur zit vol wonderen en extremen. De één nog ongelooflijker dan de ander. De verwondering of je werkelijk gelooft wat je ziet, is de kern van de campagne.  Online wordt je geconfronteerd met een aantal wonderlijke zaken waarvan je kunt zeggen of je het gelooft of niet. Alle media inzet is gericht op conversie naar www.wnf.nl. Het Wereld Natuur Fonds (WNF) zal vervolgens toelichting geven over deze fenomenen en aangeven of ze echt zijn, waar ze te vinden zijn en welke rol de organisatie speelt in het behoud hiervan. Op deze manier gaat WNF het gesprek aan met de deelnemers en proberen zij donateurs te werven.
Voor/over product of dienst
Wereld Natuur Fonds
Doelgroep(en)
Nederlandse mannen en vrouwen van 25 – 45 jaar met kinderen. Gemiddeld tot hoge opleiding met een inkomen van modaal en hoger.