Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
UMC Utrecht - Doktertje Spelen
Opdrachtgever:
UMC Utrecht
Bureau:
Steam, ZIGT Mediabureau
Datum eerste publicatie:
07/09/2009
url:
http://www.hyves.nl/actie/doktertjespelen/
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Rob Bary, Dylan Putman, Maarten Kuipers (Steam)
Art Direction / Design:
Rob Bary, Maarten Kuipers (Steam)
Copy / Redactie:
Maarten Kuipers, Shoshanna de Goede (Steam)
Interaction Design:
Steam, MediaMonks
Technische realisatie:
MediaMonks
Account:
Hans Kroonen, Adriana Stapert (Steam), Menno Westinga (ZIGT Mediabureau)
Verantwoordelijk bij klant:
Nicole Lisman, Edith Kerkheide, Suzanne de Jong


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
De opdracht van het UMC Utrecht was jongeren te interesseren voor een baan en/of opleiding in de zorg. UMC Utrecht moest bij jongeren neergezet worden als innovatieve, veelzijdige werkgever. Direct na de zomervakantie wilde de opdrachtgever in de regio midden Nederland starten met een campagne die opriep om te solliciteren naar de baan-voor-1-dag in het ziekenhuis. Dit moest op een interactieve manier die aansluit bij de doelgroep.
Voor/over product of dienst
Het UMC Utrecht heeft voor jongeren diverse leerwerktrajecten. In de campagne bood het UMC Utrecht jongeren de kans een baan-voor-1-dag te winnen en om zo kennis te maken met de diverse beroeps- en/of opleidingsmogelijkheden in dit innovatieve universitair medisch centrum.
Doelgroep(en)
Jongeren in de leeftijd 13-19 jaar, woonachtig in de provincie Utrecht.