Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Poppen aan het dansen
Opdrachtgever:
Kidzine
Bureau:
Oberon Interactive
Datum eerste publicatie:
22/10/2008
url:
http://dansen.kidszine.nl/chatman
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Hans-Peter Harmsen
Copy / Redactie:
Jan van Mersbergen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Poppen aan het dansen is een interactief onderdeel van Kidszine waarin kinderen hun eigen getekende poppetje kunnen laten dansen.
Bij de mediainzet kozen we voor een andere aanpak. Geen banners, tekstlinks etc. maar promotie via de populaire MSN-bot Chatman. Op zijn blog en in de duizenden dagelijkse chatsessies die Chatman heeft, verwees hij naar de site waar de doelgroep hun zelf getekende poppetje met Chatman kon laten dansen.
Voor/over product of dienst
Poppen aan het dansen, een interactieve campagne voor Kidszine.
Doelgroep(en)
Jongeren tussen de 8 en 16 jaar.