Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Paarseieren zoeken met Hi
Opdrachtgever:
KPN Telecom Retail
Bureau:
YoungWorks
Datum eerste publicatie:
01/03/2008
Categorie:
Mobile

Credits

Concept:
Cees Dingler/Jeroen Vroegen, Dennis Zijlstra
Art Direction / Design:
Cees Dingler/Jeroen Vroegen
Copy / Redactie:
Cees Dingler/Jeroen Vroegen, Dennis Zijlstra
Interaction Design:
Cees Dingler/Jeroen Vroegen
Technische realisatie:
Ubit
Account:
Anouk Last
Verantwoordelijk bij klant:
Jeroen de Kievit


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
De Hi Winkels gaan in maart voor paashaas spelen. Er worden in een aantal grote steden paars eieren in stad verstopt. Via de Hi-Alert (sms) ontvangt de doelgroep een URL naar paarseieren.mobi. Via de mobiele website wordt per stad via GPRS aangegeven waar het ei binnen een bepaalde tijd verstopt is. Wie het paarsei heeft gevonden wint een mobiele telefoon!
Voor/over product of dienst
Om rond pasen de traffic naar de Hi shops te stimuleren en mobiele abonnementen te promoten wordt het 'Hi paarseieren zoeken' gelanceerd. In de betreffende steden hangen 2 weken voor het evenement teaserposters met de teksten: heet, warm, lauw en koud. de kijker wordt vervolgens doorverwezen naar de Hi-store. Hier ontvangt deze een chocoladehaas met een mobiele url link. Via het mobiele internet kan de bezoeker navigeren naar de vindplek. In een straal van 50m rondom de locatie ligt op 1e paasdag een Hi-mobiel verstopt.
Doelgroep(en)
Jongeren 16 - 24 jaar