Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Lipton's Purifying Website
Opdrachtgever:
Lipton / Unilever
Bureau:
CCCP
Datum eerste publicatie:
02/06/2008
url:
http://www.cccp.nl/lipton
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Philip Brink & Hugo van Woerden
Art Direction / Design:
Philip Brink / Emile Pen
Copy / Redactie:
Hugo van Woerden / Philip Brink
Interaction Design:
Blackbox@il luster productions
Technische realisatie:
Random
Account:
Francine van der Lee
Verantwoordelijk bij klant:
Nathalie de Graauw


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Lipton introduceerde Clear Green, groene thee met een zuiverend effect. Lipton wilde een productsite die uitging van het thema ‘zuiveren’.
 
We ontwikkelden een productsite met de wereld van Clear Green, waarin mensen gevangen zaten in hun dagelijkse sleur. De bezoeker kon met Lipton Clear Green de complete website zuiveren en de grijze wereld veranderen in een vrolijk paradijs.
 
De website was zo bijzonder dat ‘ie viral werd. Omdat je ook de gebruikelijke productgegevens te zien kreeg was het een unieke combinatie tussen een productsite en een viral.
Voor/over product of dienst
Lipton Clear Green, groene thee van Lipton.
Doelgroep(en)
Jong volwassenen (25 – 40). Trendsetters, die een druk leven willen combineren met een gezonde levensstijl.