Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
GEDULDTEST GESCHIKT/ONGESCHIKT
Opdrachtgever:
Koninklijke Landmacht
Bureau:
Publicis - Maximum
Datum eerste publicatie:
01/02/2008
url:
http://www.onzearchiefkast.nl/klok/
Categorie:
Online Campagne
Media-Inzet

Credits

Concept:
Marcel Hartog, Jeroen van Zwam
Art Direction / Design:
Jeroen van Zwam, Bart ter Haar
Copy / Redactie:
Marcel Hartog
Interaction Design:
Simone Keyzer
Technische realisatie:
Maximum
Account:
Michiel Dammen
Verantwoordelijk bij klant:
Paul Klaessen, Ernst Lobbezoo


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Je kunt kijken of je al dan niet geschikt bent voor een baan bij de Koninklijke Landmacht door middel van een digitaal testje: een banner die je geduld en zelfbeheersing op de proef stelt. De opdracht is eenvoudig (maar tegelijkertijd heel zwaar)  je moet een tijdje wachten voordat je de banner aan mag klikken. Zit je de aftellende klok helemaal uit (iets meer dan twee minuten), dan ben je op dit punt geschikt en word je automatisch doorgelinkt naar de site van de Landmacht. Zo niet, dan ben je ongeschikt: jammer.
Voor/over product of dienst
personeel werven voor de Koninklijke Landmacht
Doelgroep(en)
Jongeren 18-25 jaar


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Je kunt kijken of je al dan niet geschikt bent voor een baan bij de Koninklijke Landmacht door middel van een digitaal testje: een banner die je geduld en zelfbeheersing op de proef stelt. De opdracht is eenvoudig (maar tegelijkertijd heel zwaar)  je moet een tijdje wachten voordat je de banner aan mag klikken. Zit je de aftellende klok helemaal uit (iets meer dan twee minuten), dan ben je op dit punt geschikt en word je automatisch doorgelinkt naar de site van de Landmacht. Zo niet, dan ben je ongeschikt: jammer.
Voor/over product of dienst
personeel werven voor de Koninklijke Landmacht
Doelgroep(en)
Jongeren 18-25 jaar