Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
FBTO Polispaspop - Zorg 2008
Opdrachtgever:
FBTO
Bureau:
LBi Oer
Datum eerste publicatie:
01/10/2008
url:
http://www.fbtopolispaspop.nl (of http://fbtoprodweb03.lostboys.nl/)
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Nynke de Groot, Sascha Spijker
Art Direction / Design:
Creatieve directie: Peter Boer, Strategie: Bauke Nater, Art Direction: Casper Boekhout
Copy / Redactie:
Nynke de Groot, Sascha Spijker
Interaction Design:
Rens Meijer
Technische realisatie:
Martin Ypenburg, Erol Yavuz
Account:
Anika Jonker
Verantwoordelijk bij klant:
Sjouke Walinga, Alexander Visser


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Zit je zorgpolis als gegoten? Of kun je wel wat meer maatwerk gebruiken? Bijna de helft van de mensen heeft het gevoel verzekerd te zijn voor zaken die eigenlijk helemaal niet bij hun situatie passen. Daarom introduceerde LBi Lost Boys de FBTO Polispaspop!
Voor/over product of dienst
De FBTO Internet Zorgverzekering bestaat uit de verplichte basisverzekering en zeven aanvullende modules waaruit je zelf een keuze maakt. Binnen een aantal van die modules kan je bovendien kiezen om meer of minder te verzekeren. Zo maak je maatwerk van je zorgverzekering, en weet je zeker dat je alleen betaalt voor de zaken die je echt nodig hebt.
Doelgroep(en)
Hogere welstandklasse, A/B1
Goede opleiding en werkniveau (hbo-denkniveau)
Streven naar balans tussen een druk leven en werk
Bewust met geld omgaan
Belangrijkste waarden: onafhankelijkheid, zelfontplooiing, controle