Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Hi Gorgeous!
Opdrachtgever:
Heineken
Bureau:
Pink and Poodle
Datum eerste publicatie:
15/02/2008
url:
http://www.jillz.nl
Categorie:
Online Campagne
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Hi Gorgeous!
Art Direction / Design:
Wencke van Amstel
Copy / Redactie:
Olaf Zwetsloot
Interaction Design:
Fleur van Maarschalkerwaart
Technische realisatie:
Driebit, ISM, US media
Account:
Suzan Fluitman, Michael Littaur, Machiel van der Heijden
Verantwoordelijk bij klant:
Pascal van Ham, Baukje ten Herkel, Marelie Steensma


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Omdat vrouwen gevoelig zijn voor complimenten van aantrekkelijke mannen is er een dream-team van vier virtuele barmannen ontwikkeld. Via Datemaker, een online invitation tool op www.jillz.nl., kun je vrienden uitnodigen voor een borreldate. Zij ontvangen dan een videoboodschap van één van de aantrekkelijke Jillz barmannen, waarin hij hen bij de naam noemt en ‘verleidt’ tot een date in een bar. Vervolgens kun je met Datemaker bijhouden welke vrienden er wel of niet naar de borreldate komen. Je kunt de video ook gewoon voor de gein doorsturen.
Voor/over product of dienst
Jillz sparkling cider blend, is een sprankelende cider met een subtiele fruitsmaak, speciaal ontwikkeld voor het vrouwelijke smaakpallet.
Doelgroep(en)
Vrouwen tussen 18 en 35 jaar.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Omdat vrouwen gevoelig zijn voor complimenten van aantrekkelijke mannen is er een dream-team van vier virtuele barmannen ontwikkeld. Via Datemaker, een online invitation tool op www.jillz.nl., kun je vrienden uitnodigen voor een borreldate. Zij ontvangen dan een videoboodschap van één van de aantrekkelijke Jillz barmannen, waarin hij hen bij de naam noemt en ‘verleidt’ tot een date in een bar. Vervolgens kun je met Datemaker bijhouden welke vrienden er wel of niet naar de borreldate komen. Je kunt de video ook gewoon voor de gein doorsturen.
Voor/over product of dienst
Jillz sparkling cider blend, is een sprankelende cider met een subtiele fruitsmaak, speciaal ontwikkeld voor het vrouwelijke smaakpallet.
Doelgroep(en)
Vrouwen tussen 18 en 35 jaar.