Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
The Missile Factory
Opdrachtgever:
Stichting Consument en Veiligheid
Bureau:
MTV Networks Productions
Datum eerste publicatie:
15/12/2008
url:
http://www.Tmf.nl/reaction (offline); zie: http://media.tmf.nl/microsites/spinawards/pages/bestonlinecampagne/Flaaf/index.html
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Jan Willem den Ouden online/ Kaja Wolffers on air (MTV Networks)
Art Direction / Design:
AD: Overall campagne Selmore, Online AD TMF: Jan Willem den Ouden, Design: David Remmer (Men In Green)
Copy / Redactie:
Jan Willem den Ouden
Interaction Design:
Jan Willem den Ouden
Technische realisatie:
David Remmer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
In opdracht van Stichting Consument en veiligheid is de FLAAF vuurwerk campagne ontwikkeld door reclamebureau Selmore.
MTV Networks is in deze door Stichting Consument en veiligheid ingeschakeld als mediapartner.

De campagne is -naast spot en display- geïntegreerd binnen het webcentrische format TMF Reaction. De creatie van de uitingen op TMF/ Reaction lag bij MTV Networks.

Onderdelen
- Homepage Take Over (defacement) van Reaction weblog
- take over Live uitzending Reaction
- Display: Rich media floating Ad
http://media.tmf.nl/microsites/spinawards/pages/bestonlinecampagne/Flaaf/index.html
Voor/over product of dienst
Flemmish Liberation Army Against Freedom - Stichting Consument en Veiligheid
Doelgroep(en)
Jongeren 13-19 jaar