Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De case: Sourcy met een vleugje
Opdrachtgever:
Vrumona - Sourcy
Bureau:
GuiltyPeople
Datum eerste publicatie:
01/01/2008
url:
http://www.sourcy.nl
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Marc Luijkx, Henry Klerks
Art Direction / Design:
Marc Luijkx, Patrick Hessels
Technische realisatie:
Bogdan Firicel, Michel Nugteren
Account:
Bas van Pel
Verantwoordelijk bij klant:
Freek van den Broek, Jan-Willem Paans


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Afgelopen zomer heeft Sourcy een nieuw product geïntroduceerd in de supermarkt: Sourcy met een vleugje citroen of munt. GuiltyPeople ontwikkelde samen met Sourcy een reclamecampagne waarin consumenten een eigen, nieuwe smaak kunnen bedenken. De beste inzender drinkt de rest van zijn leven zijn eigen water.
Sourcy voert promotie voor ‘Sourcy met een vleugje’, waarbij de consument zijn of haar eigen unieke vleugje kan bedenken voor het mineraalwater. Bijvoorbeeld water met een vleugje tijm of kaneel. De consument mag het zelf bepalen.
Op de door GuiltyPeople ontwikkelde website www.sourcy.nl kan men een eigen vleugje invullen en een persoonlijk logo aan het etiket toevoegen. De creatieve ideeën kunnen door middel van stemmen worden beoordeeld op de website. Van het vleugje met de meeste stemmen zal Sourcy een unieke oplage van 10.000 flessen uitbrengen. De bedenker van dit vleugje zal deze bijzondere oplage mineraalwater als prijs in ontvangst mogen nemen.
Voor/over product of dienst
De website www.sourcy.nl brengt op een unieke manier de beleving van water in beeld. Reinheid, schoonheid en gezondheid komen in alle aspecten terug. De consument wordt op een laagdrempelige manier geïnformeerd en geïnspireerd.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen tussen 18 en 45 jaar.