Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Mooivak campagne
Opdrachtgever:
Vakschool Schoonhoven
Bureau:
Urbanology / Slowworld
Datum eerste publicatie:
14/04/2008
url:
http://www.youtube.com/watch?v=8kr7fnSr1X0
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Danny Brugman
Art Direction / Design:
Maaike Koster
Copy / Redactie:
Urbanology
Interaction Design:
Urbanology
Technische realisatie:
Urbanology
Account:
Simon Werkendam (Slowworld)
Verantwoordelijk bij klant:
Leonie Bierens


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Bedenk een online campagne voor Vakschool Schoonhoven om de instroom van studenten voor de opleiding Juwelier, horlogemaker, goud- en zilversmid een boost te geven. Evenals het imago van de Vakschool Schoonhoven.
Voor/over product of dienst
Schoonhoven is al eeuwen lang de zilverstad van Nederland. De vakschool is al meer dan 100 jaar in Schoonhoven gevestigd en staat internationaal bekend. Toch kampt de vakschool de afgelopen jaren met een afnemend aantal studenten. Ook heeft de school weinig naamsbekendheid onder de doelgroep.
Doelgroep(en)
Jongeren in de leeftijd van 14 – 16 jaar met een VMBO+ opleiding. Dominant woonachtig in de buurt van Schoonhoven, in een straal van 30 kilometer (afstand Schoonhoven – Rotterdam) Deze jongeren zijn geïnteresseerd in zaken die met uiterlijke verzorging en ‘glam’ te maken hebben.