Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Rexona Girl
Opdrachtgever:
Unilever
Bureau:
MTV Networks Productions
Datum eerste publicatie:
01/01/1970
url:
http://media.tmf.nl/akties/rexonagirl/index.html
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Robin Blitzblum, Taco Zuidema & Vivian Opsteegh (MTV Networks)
Art Direction / Design:
Robin Blitzblum, Taco Zuidema, Allan Sperling & Edy Palmer (MTV Networks)
Copy / Redactie:
Stefanie Crone (MTV Networks)
Interaction Design:
Marjolijn Kamphuis (MTV Networks)
Technische realisatie:
Jeffrey Meijer (TV), Fabian Scheepers (site) (MTV Networks)
Account:
Annemarie Roozenboom (MTV Networks)
Verantwoordelijk bij klant:
Mireille de Looij (Unilever)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Unilever heeft MTV Networks gevraagd om Rexona Girl, een product voor meiden van 12-19 jaar, in de markt te zetten. MTV Networks heeft de gehele introductie campagne verzorgd: Van TV items tot en met print uitingen, website, banners, commercials, advertorials en displays.
Voor/over product of dienst
Rexona girl is een line extention van het merk Rexona dat in de markt werd gezet voor een doelgroep van meiden in de leeftijd 13-19.
Doelgroep(en)
Meiden 12-19