Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Flexibel van KPN Mobiel
Opdrachtgever:
KPN Mobiel
Bureau:
105
Datum eerste publicatie:
23/01/2008
url:
http://www.award-entry.net/2009/spinawards/kpn
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Eddy Salfischberger (105)
Art Direction / Design:
Teun Somers, Dennis Petri (105)
Copy / Redactie:
Pascal Boogaert (Pascal Concept & Copy)
Technische realisatie:
Just. Online Communicatie
Account:
Remco Salfischberger (105)
Verantwoordelijk bij klant:
Vincent Braam (KPN)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
KPN Mobiel heeft eind 2007 de nieuwe abonnementsvorm "Flexibel" geïntroduceerd. Uit onderzoek blijkt dat consumenten niet goed weten hoe het product werkt en wat zij er aan hebben. Een online campagne die aanhaakt op de thematiek uit de verschillende televisiecommercials moet meehelpen de kennis bij consumenten te vergroten en hen te laten overstappen op "Flexibel".
Voor/over product of dienst
Flexibel van KPN Mobiel is een nieuwe abonnementsvorm in de mobiele wereld. Het stelt je in staat om maandelijks je belbundel aan te passen; naar boven of naar beneden. Zo kun je er zelf voor zorgen dat je iedere maand de bundel hebt die dan bij je belgedrag past. Handig als er iets in je leven gebeurt waardoor je ineens meer of minder gaat bellen.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen in de leeftijdscategorie 25-34. Voor deze groep is mobiliteit en mobiel bellen erg belangrijk. Zij staan vol in het leven en gebruiken de nieuwste communicatiemiddelen om daar nog meer uit te halen. Zij besteden dan ook een groot gedeelte van hun tijd online. Hier ontmoeten zij een nieuwe partner, bereiden zij zich voor op een vakantie of vinden zij inspiratie voor hun interieur.