Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Guhl - Vier seizoenen game
Opdrachtgever:
Kao Brands - Guhl
Bureau:
Zed digital
Datum eerste publicatie:
14/04/2008
url:
http://www.guhl.nl
Categorie:
Game
Online Campagne

Credits

Concept:
Marcel Hellemons
Art Direction / Design:
Marcel Hellemons
Copy / Redactie:
Marcel Hellemons, Frouke Schutte
Interaction Design:
Marcel Hellemons
Technische realisatie:
Quinten Beek
Account:
Britt Hogenhuis, Jord Sloeserwij
Verantwoordelijk bij klant:
Frouke Schutte, Esther Willemsen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
Guhl onderging begin van het jaar een volledige rebranding en had meerdere verspreide productintroducties voor ogen. Uit onderzoek (STIR + The European Casual Gamer Defined, RealNetworks) bleek dat de inzet van een casual game de perfecte methode zou zijn om de gewenste jongere doelgroep te bereiken. Zed digital verzorgde de volledige online media én creatie van de Ontdek je Natuurlijke Kracht game.
 
De combinatie van een verslavende game, regelmatige updates en gefaseerde online media-inzet zorgde ervoor dat Guhl een heel jaar lang interessant bleef voor haar doelgroep.
Voor/over product of dienst
De shampoos en conditioners van GUHL bevatten de hoogste kwaliteit natuurlijke ingrediënten. GUHL maakt dan ook optimaal gebruik van de natuur. Dat zie je, dat ruik je en dat voel je. GUHL's kennis van de natuur vind je terug in elke flacon.
Doelgroep(en)
Vrouwen 20-39 met uitloop naar 49, AB1


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Guhl onderging begin van het jaar een volledige rebranding en had meerdere verspreide productintroducties voor ogen. Uit onderzoek (STIR + The European Casual Gamer Defined, RealNetworks) bleek dat de inzet van een casual game de perfecte methode zou zijn om de gewenste jongere doelgroep te bereiken. Zed digital verzorgde de volledige online media én creatie van de Ontdek je Natuurlijke Kracht game.
 
De combinatie van een verslavende game, regelmatige updates en gefaseerde online media-inzet zorgde ervoor dat Guhl een heel jaar lang interessant bleef voor haar doelgroep.
Voor/over product of dienst
De shampoos en conditioners van GUHL bevatten de hoogste kwaliteit natuurlijke ingrediënten. GUHL maakt dan ook optimaal gebruik van de natuur. Dat zie je, dat ruik je en dat voel je. GUHL's kennis van de natuur vind je terug in elke flacon.
Doelgroep(en)
Vrouwen 20-39 met uitloop naar 49, AB1