Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Mitsubishi Lancer Sportback
Opdrachtgever:
Mitsubishi Motors Europe B.V.
Bureau:
Lukkien i.s.m. Muse Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/10/2008
url:
http://www.lancer-sportback.eu
Categorie:
Design
Website

Credits

Concept:
Sander Ejlenberg(Muse Amsterdam), Max Chanan(Muse Amsterdam), Dominique Lesbirel
Art Direction / Design:
Sander Ejlenberg(Muse Amsterdam), Max Chanan(Muse Amsterdam)
Copy / Redactie:
Dominique Lesbirel
Interaction Design:
Henny Jansen (Lukkien)
Technische realisatie:
Henny Jansen (Lukkien)
Account:
Henny Jansen (Lukkien)
Verantwoordelijk bij klant:
Willem Verschuur (Mitsubishi)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
De Mitsubishi Lancer Sportback combineert de prestaties van een sportieve sedan met het gebruiksgemak van een hatchback. Hiermee  wordt gevolg gegeven aan een belangrijke trend:
De sportback

Muse en Lukkien creeerde in opdracht van Mitsubishi Motors Europe een brandsite voor de lancering. Bezoekers kunnen de veelzijdigheid van het nieuwe model op een unieke wijze ervaren door aan een digitale Rubicks Cube te draaien. Om de digitale zoektocht te stimuleren zijn binnen de site zes zogenaamde easter eggs verstopt die bezoekers kunnen verzamelen.

Door middel van Direct Manipulation Video technieken zijn delen van de website op een hele interactieve manier te bedienen. Bezoekers van de site kunnen zelf de onder meer de motor starten, aan de motorkap  trekken, het stuur en de versnellingsbak bedienen.
Voor/over product of dienst
Introductie van de nieuwe Mitsubishi Lancer Sportback.
Doelgroep(en)
Consumenten die op zoek zijn naar een auto die sportieve eigenschappen in combinatie met gebruiksgemak en een zakelijk imago.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
De Mitsubishi Lancer Sportback combineert de prestaties van een sportieve sedan met het gebruiksgemak van een hatchback. Hiermee  wordt gevolg gegeven aan een belangrijke trend:
De sportback

Muse en Lukkien creeerde in opdracht van Mitsubishi Motors Europe een brandsite voor de lancering. Bezoekers kunnen de veelzijdigheid van het nieuwe model op een unieke wijze ervaren door aan een digitale Rubicks Cube te draaien. Om de digitale zoektocht te stimuleren zijn binnen de site zes zogenaamde easter eggs verstopt die bezoekers kunnen verzamelen.

Door middel van Direct Manipulation Video technieken zijn delen van de website op een hele interactieve manier te bedienen. Bezoekers van de site kunnen zelf de onder meer de motor starten, aan de motorkap  trekken, het stuur en de versnellingsbak bedienen.
Voor/over product of dienst
Introductie van de nieuwe Mitsubishi Lancer Sportback.
Doelgroep(en)
Consumenten die op zoek zijn naar een auto die sportieve eigenschappen in combinatie met gebruiksgemak en een zakelijk imago.