Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Pritt Knutselwereld
Opdrachtgever:
Henkel Benelux
Bureau:
Little Chicken Game Company / G2 Nederland
Datum eerste publicatie:
21/09/2009
url:
http://www.knutselwereld.nl
Categorie:
Design

Credits

Concept:
Tomas Sala (LC), David Pavlovic (G2)
Art Direction / Design:
Yannis Bolman (LC), Jeroen de Snoo (G2), Steven Bodoux (G2)
Copy / Redactie:
Yannis Bolman (LC), David Pavlovic (G2)
Interaction Design:
Tomas Sala (LC)
Technische realisatie:
Niels Aust (LC), Tom van der Wielen (LC)
Verantwoordelijk bij klant:
Walter Brattinga, Angela van Dijke, Ivar Hendriks, Frank den Haan


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Pritt bestaat 40 jaar en dit moet gevierd worden! Om dit heugelijke feit onder de aandacht te brengen wordt er een campagne ontwikkeld waarbij knutselen centraal staat. De oproep "Wie wordt Knutselkampioen" wordt via verschillende media uitgerold.

Naast de communicatie omtrent de verjaardag van Pritt, wil Henkel van de gelegenheid gebruik maken om voor haar merk Pritt een online propositie te ontwikkelen.
Voor/over product of dienst
Op de Knutselwereld draait alles om knutselen, de Knutselwereld zelf is ook volledig geknutseld. Zo ook de content van de wereld gaat over knutselen. Itsy de Knutselkosmonaut neemt je mee op ontdekkingsreis. Er zijn Knutselschatten verborgen en er is een Knutselkluis vol met tips. Je kunt er ook je eigen Knutselwereld bewoner maken. Tijdens de lancering van de Knutselwereld maakte je ook kans om tot Knutselkampioen te worden gekroond wanneer jij de meest originele knutselmuts wist te maken.
Doelgroep(en)
Jongens en meisjes van tussen de 4-10 jaar.