Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
TMF Clubcam
Opdrachtgever:
MTV Networks
Bureau:
MTV Networks
Datum eerste publicatie:
24/01/2009
url:
http://www.tmfclubcam.nl
Categorie:
Interactieve TV & Online Video
Crossmedia

Credits

Concept:
BWirelezz, MTV Networks
Art Direction / Design:
MTV Networks
Copy / Redactie:
MTV Networks
Interaction Design:
C4IP, BBeyond
Technische realisatie:
C4IP, BBeyond
Account:
Menno Wagenaar
Verantwoordelijk bij klant:
Menno Wagenaar


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
TMF Clubcam is een samenwerking tussen de zender TMF en 12 discotheken. Op zaterdagavond kun je op TMF en via livestreams volgen wat er in die discotheken gebeurt, je kunt individueel mee-regisseren maar je kunt ook zelf naar de discotheek gaan zodat je zelf onderdeel van het programma wordt. Zo maakt TMF haar claim waar: ‘Maak ’t mee op TMF’.
Voor/over product of dienst
TMF, een van de zenders van MTV Networks, richt zich multimediaal (TV, internet, evenementen) op de grote groep 16-24 jarige muziekliefhebbers.
Totaal hebben meer dan 250.000 jongeren in de doelgroep 16-24 jaar de eerste serie van TMF Clubcam minimaal 1x gezien.
Doelgroep(en)
16-24 jarigen, muziekliefhebbers die graag uitgaan en graag naar TMF kijken.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
TMF Clubcam is een samenwerking tussen de zender TMF en 12 discotheken. Op zaterdagavond kun je op TMF en via livestreams volgen wat er in die discotheken gebeurt, je kunt individueel mee-regisseren maar je kunt ook zelf naar de discotheek gaan zodat je zelf onderdeel van het programma wordt. Zo maakt TMF haar claim waar: ‘Maak ’t mee op TMF’.
Voor/over product of dienst
TMF, een van de zenders van MTV Networks, richt zich multimediaal (TV, internet, evenementen) op de grote groep 16-24 jarige muziekliefhebbers.
Totaal hebben meer dan 250.000 jongeren in de doelgroep 16-24 jaar de eerste serie van TMF Clubcam minimaal 1x gezien.
Doelgroep(en)
16-24 jarigen, muziekliefhebbers die graag uitgaan en graag naar TMF kijken.