Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Homevideo
Opdrachtgever:
Waalwear Men
Bureau:
Selmore
Datum eerste publicatie:
18/11/2009
url:
http://www.vangils.eu
Categorie:
Online Campagne
Content
Media-Inzet

Credits

Concept:
Esin Cittone, Dom Nash
Art Direction / Design:
Diederick Hillenius, Esin Cittone
Copy / Redactie:
Dom Nash
Interaction Design:
Selmore Lynx
Technische realisatie:
Selmore Lynx
Account:
Olivier Koning, Rina Verweij
Verantwoordelijk bij klant:
Rob van Bilsen, Ralph Bertrand, Alexia van Engelen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
It’s all about the suit: Om dit thema kracht bij te zetten hebben we in 2008 een gewone etalagepop omgetoverd tot een celebrity. In 2009 dook hij opnieuw op door in zijn eigen celebrity sex tape te spelen.
De beelden waarop te zien is hoe hij, Carmen Electra en een vriendin van haar genieten van een trio, lekten uit op internet en verspreidden zich binnen enkele uren over de hele wereld.
Voor/over product of dienst
Young formal menswear
Doelgroep(en)
Mannen, 30-45 jaar, hoger opgeleid en met een carrière in een corporate omgeving waar het gebruikelijk is om formeel gekleed te gaan. Gepaard met toenemend inkomen en sociale status, ontwikkelen deze mannen een verfijndere smaak. Ook wat betreft mode. Ze hebben al enkele pakken in de kast hangen en overwegen om een of twee nieuwe te kopen, waarbij ze zich er volledig van bewust zijn wat een goed pak voor ze kan doen. Kleren maken tenslotte de man; een gezegde dat zeker opgaat in de corporate wereld.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
It’s all about the suit: Om dit thema kracht bij te zetten hebben we in 2008 een gewone etalagepop omgetoverd tot een celebrity. In 2009 dook hij opnieuw op door in zijn eigen celebrity sex tape te spelen.
De beelden waarop te zien is hoe hij, Carmen Electra en een vriendin van haar genieten van een trio, lekten uit op internet en verspreidden zich binnen enkele uren over de hele wereld.
Voor/over product of dienst
Young formal menswear
Doelgroep(en)
Mannen, 30-45 jaar, hoger opgeleid en met een carrière in een corporate omgeving waar het gebruikelijk is om formeel gekleed te gaan. Gepaard met toenemend inkomen en sociale status, ontwikkelen deze mannen een verfijndere smaak. Ook wat betreft mode. Ze hebben al enkele pakken in de kast hangen en overwegen om een of twee nieuwe te kopen, waarbij ze zich er volledig van bewust zijn wat een goed pak voor ze kan doen. Kleren maken tenslotte de man; een gezegde dat zeker opgaat in de corporate wereld.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
It’s all about the suit: Om dit thema kracht bij te zetten hebben we in 2008 een gewone etalagepop omgetoverd tot een celebrity. In 2009 dook hij opnieuw op door in zijn eigen celebrity sex tape te spelen.
De beelden waarop te zien is hoe hij, Carmen Electra en een vriendin van haar genieten van een trio, lekten uit op internet en verspreidden zich binnen enkele uren over de hele wereld.
Voor/over product of dienst
Young formal menswear
Doelgroep(en)
Mannen, 30-45 jaar, hoger opgeleid en met een carrière in een corporate omgeving waar het gebruikelijk is om formeel gekleed te gaan. Gepaard met toenemend inkomen en sociale status, ontwikkelen deze mannen een verfijndere smaak. Ook wat betreft mode. Ze hebben al enkele pakken in de kast hangen en overwegen om een of twee nieuwe te kopen, waarbij ze zich er volledig van bewust zijn wat een goed pak voor ze kan doen. Kleren maken tenslotte de man; een gezegde dat zeker opgaat in de corporate wereld.