Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Kliktease
Opdrachtgever:
Lingerietotaal.nl
Bureau:
HOUDINI Amsterdam
Datum eerste publicatie:
20/12/2009
url:
http://www.kliktease.nl
Categorie:
Online Campagne
Website

Credits

Concept:
Boris Peters, Wilbert Leering
Art Direction / Design:
Boris Peters
Copy / Redactie:
Wilbert Leering
Interaction Design:
Jonathan van Loon
Technische realisatie:
Kitty van der Gijp
Account:
Marlies Olbertijn, Bart de Jong
Verantwoordelijk bij klant:
Sonja van der Meer


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Veel vrouwen krijgen geen lingerie kado van hun vriend(je) of man. Dat heeft 3 redenen: 
1. Man weet haar maten niet;
2. Man weet niet wat zij mooi vindt;
3. Man had (en heeft) geen zin om naar een lingeriewinkel te gaan.
Uit onderzoek blijkt dat dit bij 97,8% van de mannen het geval is. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we daar niks aan kunnen doen. Sterker, we hebben er iets aan gedaan. En dat 'iets' heet Kliktease, een service van Lingerie Totaal.
 
Kliktease is gebaseerd op het feit dat elke man bepaald soort filmpjes, foto's en websites wel naar vrienden doorstuurt maar liever niet naar hun vrouw of vriendin. Sterker, ze willen niet eens dat hun vrouw/vriendin weet dat hij naar dit soort dingen zit te kijken.
 
Met Kliktease is er echter geen ontkennen meer aan voor hem. En de enige manier waarop hij het goed kan maken is met lingerie. En niet zomaar lingerie. Nee, alleen met het perfecte setje: in de juiste maat, in de juiste kleur, van het juiste merk. 
 
Kliktease regelt dat perfecte setje...
Voor/over product of dienst
Lingerie Totaal is de grootste lingerie-webwinkel van Nederland. De laagdrempeligheid van de site en de brede collectie zijn de voornaamste succesfactoren.
Doelgroep(en)
Alle vrouwen van Nederland die graag lingerie kado krijgen van hun vriend(je) of man, maar dat dus niet/nooit krijgen van hem (zie punt 1 t/m 3 bij 'Projectbeschrijving').


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Veel vrouwen krijgen geen lingerie kado van hun vriend(je) of man. Dat heeft 3 redenen: 
1. Man weet haar maten niet;
2. Man weet niet wat zij mooi vindt;
3. Man had (en heeft) geen zin om naar een lingeriewinkel te gaan.
Uit onderzoek blijkt dat dit bij 97,8% van de mannen het geval is. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we daar niks aan kunnen doen. Sterker, we hebben er iets aan gedaan. En dat 'iets' heet Kliktease, een service van Lingerie Totaal.
 
Kliktease is gebaseerd op het feit dat elke man bepaald soort filmpjes, foto's en websites wel naar vrienden doorstuurt maar liever niet naar hun vrouw of vriendin. Sterker, ze willen niet eens dat hun vrouw/vriendin weet dat hij naar dit soort dingen zit te kijken.
 
Met Kliktease is er echter geen ontkennen meer aan voor hem. En de enige manier waarop hij het goed kan maken is met lingerie. En niet zomaar lingerie. Nee, alleen met het perfecte setje: in de juiste maat, in de juiste kleur, van het juiste merk. 
 
Kliktease regelt dat perfecte setje...
Voor/over product of dienst
Lingerie Totaal is de grootste lingerie-webwinkel van Nederland. De laagdrempeligheid van de site en de brede collectie zijn de voornaamste succesfactoren.
Doelgroep(en)
Alle vrouwen van Nederland die graag lingerie kado krijgen van hun vriend(je) of man, maar dat dus niet/nooit krijgen van hem (zie punt 1 t/m 3 bij 'Projectbeschrijving').