Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Hilfiger Denim
Opdrachtgever:
Tommy Hilfiger
Bureau:
LUKKIEN
Datum eerste publicatie:
18/02/2009
url:
http://www.hilfigerdenim.com
Categorie:
Website
Design
Content

Credits

Concept:
Patrick Fransz, Jasper Janssen
Art Direction / Design:
Patrick Fransz, Jasper Janssen, Koen van Esterik
Copy / Redactie:
n.v.t.
Interaction Design:
n.v.t.
Technische realisatie:
Koert Gaaikema, Koen van Esterik, Pim Vernooij, Elwin Schotanus, Erik van Nieuwburg
Account:
Niels Smits, Lukas Meijer, Anique Kampschreur
Verantwoordelijk bij klant:
Arjan Ackerman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
HilfigerDenim.com is het online platform, waarin lifestyle, muziek en fotografie samenkomen. Deze online ervaring sluit feilloos aan bij de belevingswereld van jongeren over de hele wereld. Een groep mensen voor wie Hilfiger Denim meer is dan kleding alleen. Het is een afspiegeling van hun persoonlijkheid en muzieksmaak.
Op de website is een naadloze mix gecreëerd van fashion, lifestyle en muziek. Verschillende jonge bands en artiesten showen nieuwe collecties van Hilfiger Denim, tussen tour schema’s, biografieën en video’s door. Op verscheidene plaatsen in de collecties zijn er cross-links naar Hilfiger Denim Live sessies. Op de website is een ruime verzameling aan live optredens te vinden van jonge artiesten tot aan gevestigde namen.
In alle collecties wordt er bovendien gelinkt naar de Tommy Hilfiger e-shop. De mix van lifestyle en muziek is hier volop doorgetrokken.
Voor/over product of dienst
Hilfiger Denim is het trendy, jonge denim label van Tommy Hilfiger. Hilfiger Denim is meer dan jeans alleen. Het is een combinatie van style, fashion en muziek.
Doelgroep(en)
Jongeren wereldwijd in de leeftijd 18-28 jaar


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
HilfigerDenim.com is het online platform, waarin lifestyle, muziek en fotografie samenkomen. Deze online ervaring sluit feilloos aan bij de belevingswereld van jongeren over de hele wereld. Een groep mensen voor wie Hilfiger Denim meer is dan kleding alleen. Het is een afspiegeling van hun persoonlijkheid en muzieksmaak.
Op de website is een naadloze mix gecreëerd van fashion, lifestyle en muziek. Verschillende jonge bands en artiesten showen nieuwe collecties van Hilfiger Denim, tussen tour schema’s, biografieën en video’s door. Op verscheidene plaatsen in de collecties zijn er cross-links naar Hilfiger Denim Live sessies. Op de website is een ruime verzameling aan live optredens te vinden van jonge artiesten tot aan gevestigde namen.
In alle collecties wordt er bovendien gelinkt naar de Tommy Hilfiger e-shop. De mix van lifestyle en muziek is hier volop doorgetrokken.
Voor/over product of dienst
Hilfiger Denim is het trendy, jonge denim label van Tommy Hilfiger. Hilfiger Denim is meer dan jeans alleen. Het is een combinatie van style, fashion en muziek.
Doelgroep(en)
Jongeren wereldwijd in de leeftijd 18-28 jaar


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
HilfigerDenim.com is het online platform, waarin lifestyle, muziek en fotografie samenkomen. Deze online ervaring sluit feilloos aan bij de belevingswereld van jongeren over de hele wereld. Een groep mensen voor wie Hilfiger Denim meer is dan kleding alleen. Het is een afspiegeling van hun persoonlijkheid en muzieksmaak.
Op de website is een naadloze mix gecreëerd van fashion, lifestyle en muziek. Verschillende jonge bands en artiesten showen nieuwe collecties van Hilfiger Denim, tussen tour schema’s, biografieën en video’s door. Op verscheidene plaatsen in de collecties zijn er cross-links naar Hilfiger Denim Live sessies. Op de website is een ruime verzameling aan live optredens te vinden van jonge artiesten tot aan gevestigde namen.
In alle collecties wordt er bovendien gelinkt naar de Tommy Hilfiger e-shop. De mix van lifestyle en muziek is hier volop doorgetrokken.
Voor/over product of dienst
Hilfiger Denim is het trendy, jonge denim label van Tommy Hilfiger. Hilfiger Denim is meer dan jeans alleen. Het is een combinatie van style, fashion en muziek.
Doelgroep(en)
Jongeren wereldwijd in de leeftijd 18-28 jaar