Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Survivaltips voor Tieners
Opdrachtgever:
ClearSkin (Santesa B.V.)
Bureau:
Rhinocreations
Datum eerste publicatie:
14/09/2010
url:
http://awards.rhinocreations.com/survivaltips-voor-tieners
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Michael Spaans, Sander Winters, Lianne Heite
Art Direction / Design:
Pim Tiemessen
Copy / Redactie:
Iris Dekker, Sander Winters
Interaction Design:
Michael Spaans
Technische realisatie:
Bob Bijvoet, Joep Rongen
Account:
Maribel Gonzalez
Verantwoordelijk bij klant:
Peter van Mullem, Rene Portielje


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
ClearSkin helpt pubers niet alleen van jeugdpuistjes af, maar ook van hun onzekerheid.
Dat doen we letterlijk door vragen van pubers te beantwoorden. Daarvoor hebben we Daan & Tess in het leven geroepen. Twee virtuele buddy’s die je beste vriend of vriendin op Hyves zijn. Daan & Tess geven je persoonlijk antwoord op vragen over liefdesproblemen en andere puberzaken.
In de Hyves-slaapkamer van Daan of Tess vinden jongeren ook allerlei handige tips, van mode tot huidverzorging tot versiertrucs, en kunnen jongeren via een Augmented Reality-tool op de foto met hun nieuwe vriend(in).
Zo wordt ClearSkin een merk dat tot je vriendenkring behoort.
Voor/over product of dienst
ClearSkin is een huidverzorgingmerk en de Young Skin Care-lijn van Dr. van der Hoog, een merk dat al 75 jaar actief is op de Nederlandse markt. ClearSkin biedt een uitgebreide productlijn op basis van een ‘Masterplan’. Dit 4-stappenplan bestaat uit reinigen, verzorgen, behandelen en camoufleren. Zo zorgt ClearSkin voor een schone, zuivere huid zonder jeugdpuistjes of mee-eters.
Doelgroep(en)
Jongeren (tieners) tussen de 12 en 18 jaar.