Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Becel Jubileumloop
Opdrachtgever:
Unilever
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
04/09/2010
url:
http://www.hyves.nl/actie/becel50jaar
Categorie:
Design

Credits

Concept:
Jilt Meeder, Floris Kreulen
Art Direction / Design:
Alex Constantinou. Jelle Kolleman
Copy / Redactie:
Floris Kreulen
Interaction Design:
Kees van Dorp
Technische realisatie:
Dave Dingarten(flash) Olivier Stork (3D)
Account:
Sven Vening, Michael Willems
Verantwoordelijk bij klant:
Noor Melzer, Lieke Hompes


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Becel bestaat 50 jaar. Dit jubileum wordt aangegrepen om jaren lange ervaring van het merk te claimen en te gebruiken als platform voor verschillende activaties.

Autoriteit: Becel helpt consumenten een bewuste keuze te maken om verantwoord te eten, meer te bewegen en zo hart en bloedvaten gezond te houden. Becel margarine past in zo’n gezonde lifestyle. Zo is Becel 50 jaar geleden begonnen en dat geldt nog steeds. De commercial verbeeldt dit door een jogger die een tijdreis maakt. 

Online activatie: Online wilde Becel mensen activeren om hen het verhaal van 50 jaar Becel vertellen. Daarom organiseerde we de Becel Jubileumloop op Hyves, een virtuele marathon door de tijd door een pop-up boek vol verrassingen. Hierin lopen Hyvers samen met hun vrienden door de tijd, beleven ze elk decennia en beantwoorden ze vragen over hun vrienden, Becel, sport en een gezonde lifestyle.
Voor/over product of dienst
Al meer dan 50 jaar houdt Becel zich bezig met gezonde voeding en de invloed daarvan op hart en bloedvaten. Samen met voedingskundigen zorgt Becel dat haar producten altijd zijn aangepast aan de laatste wetenschappelijke inzichten. Dat heeft door de jaren heen tot tal van gezondheidsbevorderende product innovaties geleid.
Doelgroep(en)
Boodschappers (m.n. vrouwen, 40+), die letten op hun gezondheid en gezond willen blijven.