Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De Nederlandse Tuinbouw
Opdrachtgever:
Productschap Tuinbouw
Bureau:
KONG
Datum eerste publicatie:
25/03/2010
url:
http://nederlandse.tuinbouw.nl/campagne/
Categorie:
Online Campagne
Website
Crossmedia
Design

Credits

Concept:
Yacco Vijn, Michael Vromans, Marthe Noordijk
Art Direction / Design:
Michael Vromans
Copy / Redactie:
Marthe Noordijk
Interaction Design:
Vinesh Gayadin
Technische realisatie:
Carbon
Account:
Peggy Wijtzes, Jesse Houweling, Barbara Leusink
Verantwoordelijk bij klant:
Helga van Marrewijk, Lise Schregardus


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Hoe krijg je jongeren zover zich te verdiepen in een beroepssector waar bijna niemand enthousiast over is? Waarover de heersende opinie is dat het laaggeschoold, slecht betaald werk betreft.
De Nederlandse Tuinbouw kampt met dit negatieve imago. Maar als de 2e economische pijler in Nederland met een groeiend gebrek aan geschoolde werknemers, moet dit veranderen.
Een imagovormende campagne met als hart een online platform waar jongeren zich kunnen verder verdiepen moet verandering brengen in het opgebouwde negatieve imago.
Voor/over product of dienst
Het Productschap Tuinbouw is het platform voor de Nederlandse tuinbouw, met de sectoren: sierteelt, groenten en fruit, bomen, bollen, hoveniers.
Deze sectoren hebben hun krachten en middelen gebundeld met als doel om onder 1 merknaam en met 1 campagne de doelgroep effectiever te kunnen bereiken.
Doelgroep(en)
Jongeren, uitstroom vmbo t/m wo, leeftijd 16 t/m 24 jaar.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Hoe krijg je jongeren zover zich te verdiepen in een beroepssector waar bijna niemand enthousiast over is? Waarover de heersende opinie is dat het laaggeschoold, slecht betaald werk betreft.
De Nederlandse Tuinbouw kampt met dit negatieve imago. Maar als de 2e economische pijler in Nederland met een groeiend gebrek aan geschoolde werknemers, moet dit veranderen.
Een imagovormende campagne met als hart een online platform waar jongeren zich kunnen verder verdiepen moet verandering brengen in het opgebouwde negatieve imago.
Voor/over product of dienst
Het Productschap Tuinbouw is het platform voor de Nederlandse tuinbouw, met de sectoren: sierteelt, groenten en fruit, bomen, bollen, hoveniers.
Deze sectoren hebben hun krachten en middelen gebundeld met als doel om onder 1 merknaam en met 1 campagne de doelgroep effectiever te kunnen bereiken.
Doelgroep(en)
Jongeren, uitstroom vmbo t/m wo, leeftijd 16 t/m 24 jaar.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Hoe krijg je jongeren zover zich te verdiepen in een beroepssector waar bijna niemand enthousiast over is? Waarover de heersende opinie is dat het laaggeschoold, slecht betaald werk betreft.
De Nederlandse Tuinbouw kampt met dit negatieve imago. Maar als de 2e economische pijler in Nederland met een groeiend gebrek aan geschoolde werknemers, moet dit veranderen.
Een imagovormende campagne met als hart een online platform waar jongeren zich kunnen verder verdiepen moet verandering brengen in het opgebouwde negatieve imago.
Voor/over product of dienst
Het Productschap Tuinbouw is het platform voor de Nederlandse tuinbouw, met de sectoren: sierteelt, groenten en fruit, bomen, bollen, hoveniers.
Deze sectoren hebben hun krachten en middelen gebundeld met als doel om onder 1 merknaam en met 1 campagne de doelgroep effectiever te kunnen bereiken.
Doelgroep(en)
Jongeren, uitstroom vmbo t/m wo, leeftijd 16 t/m 24 jaar.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Hoe krijg je jongeren zover zich te verdiepen in een beroepssector waar bijna niemand enthousiast over is? Waarover de heersende opinie is dat het laaggeschoold, slecht betaald werk betreft.
De Nederlandse Tuinbouw kampt met dit negatieve imago. Maar als de 2e economische pijler in Nederland met een groeiend gebrek aan geschoolde werknemers, moet dit veranderen.
Een imagovormende campagne met als hart een online platform waar jongeren zich kunnen verder verdiepen moet verandering brengen in het opgebouwde negatieve imago.
Voor/over product of dienst
Het Productschap Tuinbouw is het platform voor de Nederlandse tuinbouw, met de sectoren: sierteelt, groenten en fruit, bomen, bollen, hoveniers.
Deze sectoren hebben hun krachten en middelen gebundeld met als doel om onder 1 merknaam en met 1 campagne de doelgroep effectiever te kunnen bereiken.
Doelgroep(en)
Jongeren, uitstroom vmbo t/m wo, leeftijd 16 t/m 24 jaar.