Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Online boeksigneren
Opdrachtgever:
selexyz
Bureau:
KONG
Datum eerste publicatie:
15/12/2010
url:
http://award-entry.com/onlineboeksigneren
Categorie:
Website
Interactieve TV & Online Video
Crossmedia
Online Campagne

Credits

Concept:
Floris Hulsmann, Yacco Vijn
Art Direction / Design:
Yacco Vijn
Copy / Redactie:
Floris Hulsmann
Interaction Design:
Vinesh Gayadin
Technische realisatie:
Magic Bullet
Account:
Peggy Wijtzes, Barbara Leusink
Verantwoordelijk bij klant:
Matthijs van der Lely, Angelique Wouters, Jesse Kroger


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
selexyz is de beste boekwinkel van Nederland. Nadeel: slechts 15 fysieke winkels in grote steden. selexyz.nl lost dit op (het 16e filiaal). De boekwinkel met echt verstand van boeken is er nu voor iedereen, overal en altijd. Oftewel: selexyz online. De beste boekwinkel ter wereld. Overal ter wereld. Op tv tonen we dit door Gerrit Komrij te portretteren waar je hem niet verwacht: Salou. Met dé online wereldprimeur: live-signeersessies door topschrijvers toont selexyz enerzijds dat het de codes van online begrijpt en bewijst dat topschrijvers overal voor iedereen bereikbaar zijn.
Voor/over product of dienst
De boekhandels van selexyz hebben meer dan 125.000 boektitels op voorraad. Of het nu gaat om specialisme, studie, reizen, koken, kunst, cultuur of literatuur, voor iedereen en voor alle leeftijden is er het juiste boek.
Doelgroep(en)
Boekliefhebbers van 20 tot 49 jaar.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
selexyz is de beste boekwinkel van Nederland. Nadeel: slechts 15 fysieke winkels in grote steden. selexyz.nl lost dit op (het 16e filiaal). De boekwinkel met echt verstand van boeken is er nu voor iedereen, overal en altijd. Oftewel: selexyz online. De beste boekwinkel ter wereld. Overal ter wereld. Op tv tonen we dit door Gerrit Komrij te portretteren waar je hem niet verwacht: Salou. Met dé online wereldprimeur: live-signeersessies door topschrijvers toont selexyz enerzijds dat het de codes van online begrijpt en bewijst dat topschrijvers overal voor iedereen bereikbaar zijn.
Voor/over product of dienst
De boekhandels van selexyz hebben meer dan 125.000 boektitels op voorraad. Of het nu gaat om specialisme, studie, reizen, koken, kunst, cultuur of literatuur, voor iedereen en voor alle leeftijden is er het juiste boek.
Doelgroep(en)
Boekliefhebbers van 20 tot 49 jaar.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
selexyz is de beste boekwinkel van Nederland. Nadeel: slechts 15 fysieke winkels in grote steden. selexyz.nl lost dit op (het 16e filiaal). De boekwinkel met echt verstand van boeken is er nu voor iedereen, overal en altijd. Oftewel: selexyz online. De beste boekwinkel ter wereld. Overal ter wereld. Op tv tonen we dit door Gerrit Komrij te portretteren waar je hem niet verwacht: Salou. Met dé online wereldprimeur: live-signeersessies door topschrijvers toont selexyz enerzijds dat het de codes van online begrijpt en bewijst dat topschrijvers overal voor iedereen bereikbaar zijn.
Voor/over product of dienst
De boekhandels van selexyz hebben meer dan 125.000 boektitels op voorraad. Of het nu gaat om specialisme, studie, reizen, koken, kunst, cultuur of literatuur, voor iedereen en voor alle leeftijden is er het juiste boek.
Doelgroep(en)
Boekliefhebbers van 20 tot 49 jaar.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
selexyz is de beste boekwinkel van Nederland. Nadeel: slechts 15 fysieke winkels in grote steden. selexyz.nl lost dit op (het 16e filiaal). De boekwinkel met echt verstand van boeken is er nu voor iedereen, overal en altijd. Oftewel: selexyz online. De beste boekwinkel ter wereld. Overal ter wereld. Op tv tonen we dit door Gerrit Komrij te portretteren waar je hem niet verwacht: Salou. Met dé online wereldprimeur: live-signeersessies door topschrijvers toont selexyz enerzijds dat het de codes van online begrijpt en bewijst dat topschrijvers overal voor iedereen bereikbaar zijn.
Voor/over product of dienst
De boekhandels van selexyz hebben meer dan 125.000 boektitels op voorraad. Of het nu gaat om specialisme, studie, reizen, koken, kunst, cultuur of literatuur, voor iedereen en voor alle leeftijden is er het juiste boek.
Doelgroep(en)
Boekliefhebbers van 20 tot 49 jaar.