Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Be Me Challenge
Opdrachtgever:
Nike Nederland
Bureau:
Boondoggle Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/02/2010
url:
http://www.stuffworthsharing.com/be-me-challenge/
Categorie:
Game
Online Campagne

Credits

Concept:
Gaston Serpenti, Tom De Bruyne, Astrid Groenewegen
Art Direction / Design:
Gaston Serpenti, Demmy Onink
Copy / Redactie:
Astrid Groenewegen
Interaction Design:
Demmy Onink, Joris Groen
Technische realisatie:
Egotribe, Daan Gielen
Account:
Gaston Serpenti, Tom De Bruyne, Astrid Groenewegen
Verantwoordelijk bij klant:
Hans de Leeuw, Tad Greenough, Stephen Younger


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
In deze game riep Wesley Sneijder jonge voetballers op om te bewijzen dat ze in zijn schoenen kunnen staan. Sneijder testte hen letterlijk online op een aantal voetbalkwaliteiten. De campagne speelde zich af op het Hyves-netwerk, maar in plaats van het lanceren van een spelletje op Hyves, gebruikten we Hyves zelf als spelomgeving. De Be Me Challenge was een immersive game die jonge spelers 3 weken meenam in verrassende uitdagingen. Daarin moesten ze laten zien of ze het waard waren om uiteindelijk met Wesley te trainen. Acht winnaars trainden uiteindelijk met hem in Milaan.
Voor/over product of dienst
Nike Football Nederland
Doelgroep(en)
Football Obsessed Teens in Nederland, 15-18 jaar.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
In deze game riep Wesley Sneijder jonge voetballers op om te bewijzen dat ze in zijn schoenen kunnen staan. Sneijder testte hen letterlijk online op een aantal voetbalkwaliteiten. De campagne speelde zich af op het Hyves-netwerk, maar in plaats van het lanceren van een spelletje op Hyves, gebruikten we Hyves zelf als spelomgeving. De Be Me Challenge was een immersive game die jonge spelers 3 weken meenam in verrassende uitdagingen. Daarin moesten ze laten zien of ze het waard waren om uiteindelijk met Wesley te trainen. Acht winnaars trainden uiteindelijk met hem in Milaan.
Voor/over product of dienst
Nike Football Nederland
Doelgroep(en)
Football Obsessed Teens in Nederland, 15-18 jaar.