Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Nickelodeon Slime je klas
Opdrachtgever:
MTV Nederland
Bureau:
Lemz
Datum eerste publicatie:
01/09/2010
url:
http://www.whathavewedone.nl/forNickelodeon
Categorie:
Crossmedia
Social Media

Credits

Concept:
Luiz Risi, Robin Stam, Peter de Lange
Art Direction / Design:
Luiz Risi
Copy / Redactie:
Robin Stam
Interaction Design:
Code d'Azur
Technische realisatie:
Code d'Azur
Account:
Anne Akkerman
Verantwoordelijk bij klant:
Judith Peters


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
In een tijd van citotoetsen en hyper parenting, ligt de relevantie van Nickelodeon in het minder serieus maken van de wereld om ons heen. Slime blijkt hiervoor het ideale middel. Nickelodeon slimet vaker mensen, maar altijd in de context van een TV-format. Nu brengen we het slimen naar de schoolklas. Omdat dit het centrum is van het kinderleven en ook omdat school best nóg leuker kan.
Voor/over product of dienst
Kindertelevisie
Doelgroep(en)
Basisschoolkinderen en ouders


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
In een tijd van citotoetsen en hyper parenting, ligt de relevantie van Nickelodeon in het minder serieus maken van de wereld om ons heen. Slime blijkt hiervoor het ideale middel. Nickelodeon slimet vaker mensen, maar altijd in de context van een TV-format. Nu brengen we het slimen naar de schoolklas. Omdat dit het centrum is van het kinderleven en ook omdat school best nóg leuker kan.
Voor/over product of dienst
Kindertelevisie
Doelgroep(en)
Basisschoolkinderen en ouders