Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Madame Tre Sesti
Opdrachtgever:
Vodafone
Bureau:
ACHTUNG! THEY
Datum eerste publicatie:
14/03/2010
url:
http://www.madametresesti.com
Categorie:
Online Campagne
Social Media
Website

Credits

Concept:
A.CHTUNG! + THEY
Art Direction / Design:
A.CHTUNG!
Copy / Redactie:
A.CHTUNG!
Interaction Design:
Remko Hulst
Technische realisatie:
Merten Snijders, B-Lex IT
Account:
A.CHTUNG!
Verantwoordelijk bij klant:
Bart de Beucker, Suzanne Bouwes


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Vodafone introduceert Vodafone360, een social phone die de contactgegevens van je vrienden combineert met al hun social media status updates en posts, ongeacht het netwerk waar zij actief op zijn.
Om te illustreren hoe het is en voelt om het overzicht te hebben van alle sociale netwerken, introduceren we Madame TreSesti, een 2.0 waarzegster die jou beter kent dan jij jezelf. Op basis van jouw gedrag en persoonlijke gegevens uit Facebook, Hyves, Linkedin en Twitter geeft zij verrassende inzichten over o.a. jouw persoonlijkheid, je liefdesleven, je werk en prive balans en je aanzien in de Twitter-sphere. Dit doet ze vanuit haar werkplaats aan de hand van verschillende machines die aangedreven worden door Vodafone 360.
Met meer dan 600 verschillende opgenomen video- en audio fragmenten en gecombineerd met integratie van content uit het profiel van de bezoeker resulteert dit in een super-persoonlijke ervaring waarbij de bezoeker wordt verrast door de conclusies die mogelijk zijn met Vodafone 360.
Deze resultaten kunnen online gedeeld worden. De deelnemers veroorzaken reuring bij hun volgers en vrienden. In twee maanden tijd levert de campagne ruim 500.000 intensieve contactmomenten op.
Voor/over product of dienst
Vodafone 360, the social phone. Een dienst en handset die de status updates van al je vrienden combineert.
Doelgroep(en)
(Intensieve) gebruikers van sociale netwerken.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Vodafone introduceert Vodafone360, een social phone die de contactgegevens van je vrienden combineert met al hun social media status updates en posts, ongeacht het netwerk waar zij actief op zijn.
Om te illustreren hoe het is en voelt om het overzicht te hebben van alle sociale netwerken, introduceren we Madame TreSesti, een 2.0 waarzegster die jou beter kent dan jij jezelf. Op basis van jouw gedrag en persoonlijke gegevens uit Facebook, Hyves, Linkedin en Twitter geeft zij verrassende inzichten over o.a. jouw persoonlijkheid, je liefdesleven, je werk en prive balans en je aanzien in de Twitter-sphere. Dit doet ze vanuit haar werkplaats aan de hand van verschillende machines die aangedreven worden door Vodafone 360.
Met meer dan 600 verschillende opgenomen video- en audio fragmenten en gecombineerd met integratie van content uit het profiel van de bezoeker resulteert dit in een super-persoonlijke ervaring waarbij de bezoeker wordt verrast door de conclusies die mogelijk zijn met Vodafone 360.
Deze resultaten kunnen online gedeeld worden. De deelnemers veroorzaken reuring bij hun volgers en vrienden. In twee maanden tijd levert de campagne ruim 500.000 intensieve contactmomenten op.
Voor/over product of dienst
Vodafone 360, the social phone. Een dienst en handset die de status updates van al je vrienden combineert.
Doelgroep(en)
(Intensieve) gebruikers van sociale netwerken.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Vodafone introduceert Vodafone360, een social phone die de contactgegevens van je vrienden combineert met al hun social media status updates en posts, ongeacht het netwerk waar zij actief op zijn.
Om te illustreren hoe het is en voelt om het overzicht te hebben van alle sociale netwerken, introduceren we Madame TreSesti, een 2.0 waarzegster die jou beter kent dan jij jezelf. Op basis van jouw gedrag en persoonlijke gegevens uit Facebook, Hyves, Linkedin en Twitter geeft zij verrassende inzichten over o.a. jouw persoonlijkheid, je liefdesleven, je werk en prive balans en je aanzien in de Twitter-sphere. Dit doet ze vanuit haar werkplaats aan de hand van verschillende machines die aangedreven worden door Vodafone 360.
Met meer dan 600 verschillende opgenomen video- en audio fragmenten en gecombineerd met integratie van content uit het profiel van de bezoeker resulteert dit in een super-persoonlijke ervaring waarbij de bezoeker wordt verrast door de conclusies die mogelijk zijn met Vodafone 360.
Deze resultaten kunnen online gedeeld worden. De deelnemers veroorzaken reuring bij hun volgers en vrienden. In twee maanden tijd levert de campagne ruim 500.000 intensieve contactmomenten op.
Voor/over product of dienst
Vodafone 360, the social phone. Een dienst en handset die de status updates van al je vrienden combineert.
Doelgroep(en)
(Intensieve) gebruikers van sociale netwerken.