Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Philips SensoTouch 3D Product Experience
Opdrachtgever:
Philips
Bureau:
Tribal DDB
Datum eerste publicatie:
24/12/2010
url:
http://www.philips.nl/c/scheren-mannen/22006/cat/nl/#/sensotouch
Categorie:
Content

Credits

Art Direction / Design:
Tribal DDB: , INDG: Diederik van Gelder, Marcel Berghuis
Interaction Design:
INDG: Marcel Berghuis, Diederik van Gelder.
Technische realisatie:
INDG: Edwin Toering, Martijn de Boer, Dajo Hein, Rinze Douma, Florin Mocanu, Dragos Jieanu, Dennis Wolzak
Account:
INDG: Roel Jansen
Verantwoordelijk bij klant:
Marco Roncaglio


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
De Philips SensoTouch 3D is een scheerapparaat boordevol techniek, voor de ultieme scheerervaring. Het innovatieve karakter van de shaver wordt doorvertaald in de online presentatie. In plaats van een standaard productpresentatie koos Philips voor een interactieve 3D benadering. Dankzij de geintegreerde video – met autoplay functie – kan de bezoeker de productwaarden optimaal ervaren en groeit de merkvoorkeur.
Met de SensoTouch Product Experience speelt Philips in op het ROPO effect: Research Online, Purchase Offline. Dankzij de online interactie vergroot Philips de betrokkenheid van de gebruiker tijdens het oriëntatieproces en onderscheidt zich daarmee ten opzichte van andere productpresentaties.
De SensoTouch 3D Product Experience is uitgerold in 23 landen, waaronder Nederland. Daarnaast wordt door middel van syndication de SensoTouch Product Experience doorgezet naar retail kanalen zoals Amazon.com.
Voor/over product of dienst
De SensoTouch 3D is het meest geavanceerde scheerapparaat van Philips ooit. De SensoTouch-serie is uitgerust met de nieuwste scheertechnologie en zorgt met een glad en fris scheerresultaat voor een onberispelijk uiterlijk.
Doelgroep(en)
Consumenten.