Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Iedereen heeft iets met Randstad
Opdrachtgever:
Randstad Nederland
Bureau:
Publicis
Datum eerste publicatie:
01/09/2010
url:
http://www.randstad50.nl
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Marcel Hartog, Jeroen van Zwam
Art Direction / Design:
Jeroen van Zwam, Paul Wagemaker, Billy Witbraad, Boudewijn Pompe
Copy / Redactie:
Marcel Hartog, Arnout Robbe, Vanessa Burgmans
Interaction Design:
Jeroen Hessing, Joost Olsthoorn
Account:
Gwen Hanrath, Michiel van der Linden
Verantwoordelijk bij klant:
Carla Plukkel, Suzanne van der Cammen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Een geïntegreerde campagne ter gelegenheid van het 50-jarig jubileum van Randstad in Nederland. Met de campagne brengen we Randstad weer dichterbij de Nederlandse samenleving en bewijzen we dat iedereen in Nederland wel iets met Randstad heeft. De hoge respons op de bijbehorende activatie waarin mensen worden uitgenodigd hun relatie met Randstad toe te lichten en de forse stijging in merkoverweging bewijzen het succes van de campagne.
Voor/over product of dienst
Randstad, HR dienstverlener
Doelgroep(en)
Nederlanders in het algemeen, die in het heden, verleden of de toekomst met Randstad te maken hebben, hebben gehad of gaan krijgen (Inclusief: B-to-B, B-to-C en eigen medewerkers).