Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Koninklijke Landmacht. Durf te vragen
Opdrachtgever:
Koninklijke Landmacht
Bureau:
Publicis/Maximum
Datum eerste publicatie:
10/12/2010
url:
http://www.onzearchiefkast.nl/durf_te_vragen
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Boudewijn Pompe, Lynsey Schouten
Art Direction / Design:
Boudewijn Pompe
Copy / Redactie:
Lynsey Schouten
Technische realisatie:
Twitter
Account:
Michiel Dammen, Wendy Verhaegh
Verantwoordelijk bij klant:
Paul Klaessen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Werving voor specifieke functies bij de Koninklijk Landmacht, aan de hand van zeer gerichte vragen via #durftevragen op Twitter. Bij een juist antwoord, was iemand GESCHIKT en kon er meteen worden doorgeklikt naar de betreffende functie op werkenbijdelandmacht.nl. Was het antwoord onjuist, dan was iemand ONGESCHIKT voor de betreffende functie, maar kon diegene zich wel aanmelden voor de vacaturenieuwsbrief Het Vizier.
Voor/over product of dienst
Specifieke, technische functies bij de Koninklijke Landmacht (automonteur, elektromonteur, lasser/plaatwerker)
Doelgroep(en)
Twitteraars onder de 40 met aanleg en belangstelling voor techniek, waaronder (V)MBO-ers met een technische opleiding.