Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Nigel & Victoria an unromantic comedy in 8 episodes
Opdrachtgever:
Philips Consumer Lifestyle
Bureau:
Wenneker.tv
Datum eerste publicatie:
06/09/2010
url:
http://www.youtube.com/user/NigelandVictoria
Categorie:
Content
Innovation

Credits

Concept:
Maurice Wenneker
Art Direction / Design:
James Rawlings
Copy / Redactie:
Ben Bonds
Account:
Maartje van Wijk
Verantwoordelijk bij klant:
Pijke Oostra Gary Raucher


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Philips heeft ons gevraagd om 8 productfilms te produceren rond de Philips 'on the go' productlijn gepresenteerd door Victoria Koblenko. Om deze films interessant te maken voor het online publiek hebben wij rond deze films een online romantic comedy bedacht. In fake documentaire/making of style hebben we 8 afleveringen gemaakt van 'Nigel & Victoria' een serie over de (romantische) relatie tussen Victoria de productreviewer en Nigel de productmanager van Philips.  De serie is gelokaliseerd en bekeken in 15 landen
Voor/over product of dienst
In elke aflevering stond één product uit de 'on the go' productportfolio. te weten:
Sports range earhook headphones
Advanced acoustics in ear headphones
Element case
Solar rechargeable
PowerPack
JumpStartWireless
Notebook CushionSpeaker
Ipad Easel Back
Notebook sleeve with HeatProtect
Doelgroep(en)
Primair: Vrouwen tussen de 20 en 35
Secundair : Internationale bloggers die dmv het inovatieve RomCom concept het brede online publiek attenderen op de (product)films.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Philips heeft ons gevraagd om 8 productfilms te produceren rond de Philips 'on the go' productlijn gepresenteerd door Victoria Koblenko. Om deze films interessant te maken voor het online publiek hebben wij rond deze films een online romantic comedy bedacht. In fake documentaire/making of style hebben we 8 afleveringen gemaakt van 'Nigel & Victoria' een serie over de (romantische) relatie tussen Victoria de productreviewer en Nigel de productmanager van Philips.  De serie is gelokaliseerd en bekeken in 15 landen
Voor/over product of dienst
In elke aflevering stond één product uit de 'on the go' productportfolio. te weten:
Sports range earhook headphones
Advanced acoustics in ear headphones
Element case
Solar rechargeable
PowerPack
JumpStartWireless
Notebook CushionSpeaker
Ipad Easel Back
Notebook sleeve with HeatProtect
Doelgroep(en)
Primair: Vrouwen tussen de 20 en 35
Secundair : Internationale bloggers die dmv het inovatieve RomCom concept het brede online publiek attenderen op de (product)films.