Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
OKGO's Pizza Hunt
Opdrachtgever:
OKGO.
Bureau:
OKGO.
Datum eerste publicatie:
01/09/2010
url:
http://www.twitter.com/vitomancante
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Marjolijn Kamphuis & Johan Voets (OKGO.)
Art Direction / Design:
Marjolijn Kamphuis (OKGO.)
Technische realisatie:
Johan Voets (OKGO.)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Wie een nieuw bureau lanceert dat zich specialiseert in social media marketing, doet dat niet met een lullig persberichtje. Practice what you preach. En dus zette OKGO. op 1 september 2010 een online speurtocht uit op alle grote social netwerken, en nodigde vervolgens alle kopstukken uit de online- en reclamewereld uit voor deelname aan de speurtocht. Met behulp van een pizza.
Voor/over product of dienst
OKGO. is een creatief online bureau dat zich specialiseert in social media integratie. Behalve actiecampagnes en websites waarin bijvoorbeeld Facebook, Hyves, Twitter, Foursquare etc. een grote rol spelen, bedenkt OKGO. ook lange termijn contentstrategieën voor merken die op deze netwerken actief willen zijn.
Doelgroep(en)
- Offline Bureauwereld in Amsterdam & Amstelveen
- Online Bureauwereld Nederland
- Vakmedia zoals Adformatie, Molblog, etc.