Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Greendriver
Opdrachtgever:
IvDM
Bureau:
Tinqwise
Datum eerste publicatie:
01/12/2010
url:
http://test.tinqwise.nl/greendriver/
Categorie:
Content
Interactieve TV & Online Video
Website

Credits

Concept:
Joost Uitdewilligen
Art Direction / Design:
Antonio Costa/Danny Dekkers
Copy / Redactie:
Manon van Loosbroek
Interaction Design:
Joost Uitdewilligen/Nick Wiltink
Technische realisatie:
Nick Wiltink
Account:
Patricia de Wilde
Verantwoordelijk bij klant:
Paul Hoffschult


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Hoe maak je vrachtwagenchauffeurs bewust van het belang van zuiniger rijden? Hoe bereik je deze lastig te bereiken doelgroep, die weinig op verandering zit te wachten? Hoe overtuig je hen van de noodzaak van zuiniger rijden?
Doelgroep(en)
Vrachtwagenchauffeurs van Nederlandse en internationale transportbedrijven
Hoofdzakelijk mannen tussen de 20 en 65
Laag betaalde werknemers
Veel internationale competitie
Geen affiniteit met leren
Groot gevoel voor humor
Bevooroordeeld over het onderwerp duurzaamheid: Wat betekent het voor mij? Wat levert het mij op? (Op een vrachtwagen rijden is stoer. Als je je truck niet kunt horen, ben je niet stoer)


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Hoe maak je vrachtwagenchauffeurs bewust van het belang van zuiniger rijden? Hoe bereik je deze lastig te bereiken doelgroep, die weinig op verandering zit te wachten? Hoe overtuig je hen van de noodzaak van zuiniger rijden?
Doelgroep(en)
Vrachtwagenchauffeurs van Nederlandse en internationale transportbedrijven
Hoofdzakelijk mannen tussen de 20 en 65
Laag betaalde werknemers
Veel internationale competitie
Geen affiniteit met leren
Groot gevoel voor humor
Bevooroordeeld over het onderwerp duurzaamheid: Wat betekent het voor mij? Wat levert het mij op? (Op een vrachtwagen rijden is stoer. Als je je truck niet kunt horen, ben je niet stoer)


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Hoe maak je vrachtwagenchauffeurs bewust van het belang van zuiniger rijden? Hoe bereik je deze lastig te bereiken doelgroep, die weinig op verandering zit te wachten? Hoe overtuig je hen van de noodzaak van zuiniger rijden?
Doelgroep(en)
Vrachtwagenchauffeurs van Nederlandse en internationale transportbedrijven
Hoofdzakelijk mannen tussen de 20 en 65
Laag betaalde werknemers
Veel internationale competitie
Geen affiniteit met leren
Groot gevoel voor humor
Bevooroordeeld over het onderwerp duurzaamheid: Wat betekent het voor mij? Wat levert het mij op? (Op een vrachtwagen rijden is stoer. Als je je truck niet kunt horen, ben je niet stoer)