Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
3FM Serious Request Hyve5
Opdrachtgever:
Het Rode Kruis
Bureau:
Hyves Studio
Datum eerste publicatie:
19/12/2010
url:
http://www.hyves.nl/actie/3fmseriousrequest/
Categorie:
Social Media
Crossmedia

Credits

Concept:
Lukas Pauka, Kris Sloot
Art Direction / Design:
Willem van der Molen
Copy / Redactie:
Kris Sloot
Interaction Design:
Lukas Pauka
Technische realisatie:
Hyves Studio
Account:
Remco Bos
Verantwoordelijk bij klant:
3FM: Kris Sloot, Stefanie van Keimpema. Rode Kruis: Martine Zoethoutmaar en Jeroen Beelen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
De Hyve Five (Hyve 5) is een crossmediale actie om via de Hyves community awareness te creëren en geld in te zamelen voor 3FM Serious Request, de jaarlijkse actie van 3FM en het Rode Kruis vanuit het Glazen Huis voor een ‘stille ramp’. In 2010 stond het Glazen Huis in Eindhoven. Hyvers in heel Nederland hebben platen aangevraagd door via de Hyve 5 een donatie te doen. Dagelijks vertelden Hyvers op de radio waarom ze de betreffende plaat hadden gekozen.
Voor/over product of dienst
3FM Serious Request is de jaarlijkse fundraising actie van 3FM en het Rode Kruis. Drie 3FM DJ's sluiten zich op in Het Glazen Huis om zes dagen en nachten continu radio te maken, zonder te eten. Met deze actie proberen 3FM en het Rode Kruis zoveel mogelijk aandacht te vragen en geld op te halen voor een 'stille ramp'.
Doelgroep(en)
Hyvers in alle leeftijdsgroepen.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
De Hyve Five (Hyve 5) is een crossmediale actie om via de Hyves community awareness te creëren en geld in te zamelen voor 3FM Serious Request, de jaarlijkse actie van 3FM en het Rode Kruis vanuit het Glazen Huis voor een ‘stille ramp’. In 2010 stond het Glazen Huis in Eindhoven. Hyvers in heel Nederland hebben platen aangevraagd door via de Hyve 5 een donatie te doen. Dagelijks vertelden Hyvers op de radio waarom ze de betreffende plaat hadden gekozen.
Voor/over product of dienst
3FM Serious Request is de jaarlijkse fundraising actie van 3FM en het Rode Kruis. Drie 3FM DJ's sluiten zich op in Het Glazen Huis om zes dagen en nachten continu radio te maken, zonder te eten. Met deze actie proberen 3FM en het Rode Kruis zoveel mogelijk aandacht te vragen en geld op te halen voor een 'stille ramp'.
Doelgroep(en)
Hyvers in alle leeftijdsgroepen.