Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Twitter-abri Startersdag
Opdrachtgever:
Kamer van Koophandel Amsterdam
Bureau:
Mindshare
Datum eerste publicatie:
21/10/2010
url:
http://www.youtube.com/watch?v=9HkDeoZsMz4
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Siem van Bruggen, Bob Gorter, Cynthia Visbeen
Art Direction / Design:
Siem van Bruggen
Copy / Redactie:
Siem van Bruggen
Interaction Design:
Floor van Riet / bureau: Isabel (onderdeel van Sabel communicatie)
Technische realisatie:
Cynthia Visbeen (CBS Outdoor) en Floor van Riet (Isabel)
Verantwoordelijk bij klant:
Siem van Bruggen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
De Startersdag, dè informatiedag voor de startende ondernemer, is door 12 KvK’s georganiseerd. In de aanloop naar het event produceert de vereniging van KvK’s de landelijke marketingcampagne en media-inzet. Naast de landelijke marketingcampagne verzorgt elke KvK op zijn manier de regionale vertaling en aanvulling daarop. Deze case bestaat uit de regionale aanvulling van KvK Amsterdam. Met daarin o.a. een interactieve abri op CS Amsterdam.
Voor/over product of dienst
Het scherm is live geweest gedurende 18 dagen.De tweets werden continue gerefreshed. Het betrof een live internet verbinding die ingebouwd was in de stationsabri. a.d.h.v. het # werden de ingebrachte berichten gevonden op internet en weergegeven.
Doelgroep(en)
Startende ondernemers, ZZP’ers en mensen in loondienst.