Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Caring Dairy - Thank you cow
Opdrachtgever:
Ben & Jerry's
Bureau:
INDIE-Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/12/2010
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Boyd Coyner
Art Direction / Design:
Stella Geurtsen, mrmister
Copy / Redactie:
Merel den Broeder
Interaction Design:
RDnA / mr mister
Technische realisatie:
RDnA
Account:
Mayke van de Rijt, Mark Aink
Verantwoordelijk bij klant:
Madelon van der Tol, Marieke de Goeij, Kirsten Wegener-Toeset


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
In het kader van Ben & Jerry's Givolution campagne, stelt het merk haar fans in staat om de koeien te bedanken die altijd maar weer zorgen voor de verse melk als een van de belangrijkste basisingrediënten voor het ijs. Op deze manier wordt een activerende awareness campagne gevoerd voor Caring Dairy, het duurzame zuivelprogramma van Ben & Jerry's.
Voor/over product of dienst
Ben&Jerry's premium ijs. Vanaf de oprichting in 1978 heeft het merk de missie om het lekkerste ijs te koppelen aan een positieve bijdrage in de maatschappij. Een van de onderdelen van deze missie is het 'Caring Dairy' programma voor duurzame zuivel.
Doelgroep(en)
Kosmopolieten en postmaterialisten; bewuste en kritische consumenten die merken kiezen waarmee zij, dmv hun aankoopgedrag, een positieve bijdrage kunnen aan een betere toekomst.